Запис Детальніше

Методика розрахунку лояльності споживачів до торгової марки на прикладі торгової марки "Сумська паляниця"

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика розрахунку лояльності споживачів до торгової марки на прикладі торгової марки "Сумська паляниця"
 
Creator Карпіщенко, Марина Юріївна
Карпищенко, Марина Юрьевна
Karpishchenko, Maryna Yuriivna
Чижов, Ігор Григорович
Чижов, Игорь Григорьевич
Chyzhov, Ihor Hryhorovych
 
Description Розроблена методика розрахунку лояльності споживачів до торгової марки на прикладі торгової марки "Сумська паляниця".
 
Publisher Вид-во СумДУ
 
Date 2011-10-05T11:02:27Z
2011-10-05T11:02:27Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Чижова, І.О. Методика розрахунку лояльності споживачів до торгової марки на прикладі торгової марки "Сумська паляниця" [Текст] / І.О. Чижова, М.Ю. Карпіщенко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю СумДУ, 21-25 квітня 2008 р. - Суми : СумДУ, 2008. - Т.2. - С. 187-188.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18361
 
Language uk