Запис Детальніше

Значення маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності страхових послуг страхових компаній україни

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Значення маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності страхових послуг страхових компаній україни
Значение маркетинга в повышении конкурентоспособности страховых услуг страховых компаний украины
A value of marketing is in increase of competitiveness of insurance services of insurance companies of ukraine
 
Creator Гнатенко, О. А.
Гнатенко, Е. A.
Gnatenko, O.
 
Subject Маркетинг, страхова компанія, страхова послуга
Маркетинг, страховая компания, страховая услуга
Мarketing, insurance company, insurance favour
 
Description Розглянуто роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності страхових послуг страхових компаній України. Визначено місце маркетингу в менеджменті організації страхових компаній. Запропоновано схему видів маркетингу, яка дозволяє залежно від коливань попиту міняти стратегію поведінки страхової компанії на страховому ринку та застосовувати той або інший вид маркетингу, що дозволить в тій чи іншій мірі впоратися з проблемою зниження конкурентоспроможності страхової послуги та збільшити обсяги її реалізації.
Рассмотрена роль маркетинга в повышении конкурентоспособности страховых услуг страховых компаний Украины. Определенно место маркетинга в менеджменте организации страховых компаний. Предложена схема видов маркетинга, которая позволяет в зависимости от колебаний спроса менять стратегию поведения страховой компании на страховом рынке и применять тот или другой вид маркетинга, который позволит в той или иной мере справиться с проблемой снижения конкурентоспособности страховой услуги и увеличить объемы ее реализации.
A marketing role is considered in the increase of competitiveness of insurance services of insurance companies of Ukraine. Certainly marketing place in the management of organization of insurance companies. The chart of types of marketing, which allows depending on the vibrations of demand to change strategy of conduct of insurance company at the insurance market and apply that or other type of marketing which will allow in one or another measure to manage with the problem of decline of competitiveness of insurance favour and increase the volumes of its realization is offered.
 
Date 2012-02-15T15:15:56Z
2012-02-15T15:15:56Z
2012
 
Identifier http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/246
 
Language other