Ігровий підхід у навчанні англійської мови як засіб розвитку професійного та творчого потенціалу студентів
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ігровий підхід у навчанні англійської мови як засіб розвитку професійного та творчого потенціалу студентів
Игровой подход в обучении английскому языку как средство развития профессионального и творческого потенциала студентов Game approach in the English learning as means of development of professional and creative potential of students |
|
Creator |
Чередніченко, Г. А.
Чередниченко, Г. А. Cherednichenko, G. |
|
Subject |
ігровий підхід
потенціал игровой подход потенциал высшая школа game approach potential higher school |
|
Description |
Ігровий підхід до навчання студентів вищої школи містить у собі умови для підготовки творчого й активного, здатного бачити перспективу, формулювати проблему, ставити й самостійно вирішувати її, реалізовувати стратегію професійної діяльності й тактику комунікативної поведінки випускника вищої економічної школи.
Игровой подход к учебе студентов высшей школы содержит в себе условия для подготовки творческого и активного, способного видеть перспективу, формулировать проблему, ставить и самостоятельно решать ее, реализовывать стратегию профессиональной деятельности и тактику коммуникативного поведения выпускника высшей экономической школы. Іn higher educational establishments communication games at English lessons have great potential for training creative and active specialists, help them to see the future prospects, define the problems and solve them independently, develop professional strategy and communication skills. |
|
Date |
2012-07-04T07:23:15Z
2012-07-04T07:23:15Z 2003 |
|
Identifier |
Чередніченко, Г. А. Ігровий підхід у навчанні англійської мови як засіб розвитку професійного та творчого потенціалу студентів / Г. А. Чередніченко // Вид-во Європейского университету. – 2003.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1974 |
|
Language |
other
|
|