Запис Детальніше

Ігровий підхід у навчанні англійської мови як засіб розвитку професійного та творчого потенціалу студентів

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ігровий підхід у навчанні англійської мови як засіб розвитку професійного та творчого потенціалу студентів
Игровой подход в обучении английскому языку как средство развития профессионального и творческого потенциала студентов
Game approach in the English learning as means of development of professional and creative potential of students
 
Creator Чередніченко, Г. А.
Чередниченко, Г. А.
Cherednichenko, G.
 
Subject ігровий підхід
потенціал
игровой подход
потенциал
высшая школа
game approach
potential
higher school
 
Description Ігровий підхід до навчання студентів вищої школи містить у собі умови для підготовки творчого й активного, здатного бачити перспективу, формулювати проблему, ставити й самостійно вирішувати її, реалізовувати стратегію професійної діяльності й тактику комунікативної поведінки випускника вищої економічної школи.
Игровой подход к учебе студентов высшей школы содержит в себе условия для подготовки творческого и активного, способного видеть перспективу, формулировать проблему, ставить и самостоятельно решать ее, реализовывать стратегию профессиональной деятельности и тактику коммуникативного поведения выпускника высшей экономической школы.
Іn higher educational establishments communication games at English lessons have great potential for training creative and active specialists, help them to see the future prospects, define the problems and solve them independently, develop professional strategy and communication skills.
 
Date 2012-07-04T07:23:15Z
2012-07-04T07:23:15Z
2003
 
Identifier Чередніченко, Г. А. Ігровий підхід у навчанні англійської мови як засіб розвитку професійного та творчого потенціалу студентів / Г. А. Чередніченко // Вид-во Європейского университету. – 2003.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1974
 
Language other