Визначення конкурентних позицій ПАТ ПБК «Славутич» на ринку пивоварної галузі
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Визначення конкурентних позицій ПАТ ПБК «Славутич» на ринку пивоварної галузі
Определение конкурентных позиций ОАО ПБК «Славутич» на рынке пивоваренной отрасли Definition competitive position PAT “Slavutich” market brewing industry |
|
Creator |
Бєлова, Т. Г.
Белова, Т. Г. Belova, T. Єрошина, Н. О. Ерошина, Н. А. Yeroshyna, N. |
|
Subject |
пивоваріння
пивоварение пивний ринок пивной рынок beer market конкурентоспроможність конкурентоспособность competitiveness brewing brewing |
|
Description |
Пивоварна галузь є однією з найбільш динамічних у харчовій промисловості. Зміцнення позицій на ринку окремих компаній відбувається не за рахунок збільшення споживання їх продукції, а за рахунок віддвоювання частки у конкурентів. Пивоваренная отрасль является одной из наиболее динамичных в пищевой промышленности. Укрепление позиций на рынке отдельных компаний происходит не за счет увеличения потребления их продукции, а за счет виддвоювання доли у конкурентов. Brewing industry is one of the most dynamic in the food industry. Strengthening the market position of individual companies is not due to increased consumption of their products, and by viddvoyuvannya share from competitors. |
|
Date |
2012-10-30T14:34:08Z
2012-10-30T14:34:08Z 2012 |
|
Identifier |
Бєлова, Т. Г. Визначення конкурентних позицій ПАТ ПБК «Славутич» на ринку пивоварної галузі / Т. Г. Бєлова, Н. О. Єрошина / Ефективний інструмент сучасного VЕD-2012 : VIII Міжнародна науково-практична конф., 27.04. - 05.05.2012. – 2012. - Частина 5. – С. 11-13.
http://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/3401 |
|