Запис Детальніше

Банерна реклама як маркетинговий інструмент просування ТМ «OGGI»

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Банерна реклама як маркетинговий інструмент просування ТМ «OGGI»
Баннерная реклама как маркетинговый инструмент продвижения ТМ «OGGI»
Banner advertising as marketing instrument of advancement TM «OGGI»
 
Creator Панасенко, Н. І.
Капінус, Л. В.
Панасенко, Н. И.
Капинус, Л. В.
Panasenko, N.
Kapinus, L.
 
Subject банерна реклама
баннерная реклама
banner advertising
інтернет-реклама
веб-сторінка
интернет-реклама
веб-страница
internet-advertising
web page
 
Description З’ясовано види реклами в інтернет-просторі, проаналізовано ставлення користувачів до інтернет-реклами, виявлено переваги використання банерної реклами для ТМ «OGG».
Выяснены виды рекламы в интернет-пространстве, проанализировано отношение пользователей к интернет-рекламе, обнаружены преимущества использования баннерной рекламы для ТМ «OGG».
The types of advertising are found out in internet, attitude of users is analysed toward internet-advertising, found out advantages of the use of the banner advertising for TM «OGG».
 
Date 2012-12-17T07:27:02Z
2012-12-17T07:27:02Z
2012
 
Type Other
 
Identifier Панасенко, Н. І. Банерна реклама як маркетинговий інструмент просування ТМ «OGGI» / Н. І. Панасенко, Л. В. Капінус // Проблеми і перспективи розвитку фінансів, обліку і маркетингу в сучасному середовищі: Всеукраїнська конференція молодих вчених і студентів, 25 – 26 жовтня 2012 р., Київ. - К.: НУХТ, 2012. - С. 94-95.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/4379
 
Language other