Банерна реклама як маркетинговий інструмент просування ТМ «OGGI»
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Банерна реклама як маркетинговий інструмент просування ТМ «OGGI»
Баннерная реклама как маркетинговый инструмент продвижения ТМ «OGGI» Banner advertising as marketing instrument of advancement TM «OGGI» |
|
Creator |
Панасенко, Н. І.
Капінус, Л. В. Панасенко, Н. И. Капинус, Л. В. Panasenko, N. Kapinus, L. |
|
Subject |
банерна реклама
баннерная реклама banner advertising інтернет-реклама веб-сторінка интернет-реклама веб-страница internet-advertising web page |
|
Description |
З’ясовано види реклами в інтернет-просторі, проаналізовано ставлення користувачів до інтернет-реклами, виявлено переваги використання банерної реклами для ТМ «OGG». Выяснены виды рекламы в интернет-пространстве, проанализировано отношение пользователей к интернет-рекламе, обнаружены преимущества использования баннерной рекламы для ТМ «OGG». The types of advertising are found out in internet, attitude of users is analysed toward internet-advertising, found out advantages of the use of the banner advertising for TM «OGG». |
|
Date |
2012-12-17T07:27:02Z
2012-12-17T07:27:02Z 2012 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Панасенко, Н. І. Банерна реклама як маркетинговий інструмент просування ТМ «OGGI» / Н. І. Панасенко, Л. В. Капінус // Проблеми і перспективи розвитку фінансів, обліку і маркетингу в сучасному середовищі: Всеукраїнська конференція молодих вчених і студентів, 25 – 26 жовтня 2012 р., Київ. - К.: НУХТ, 2012. - С. 94-95.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/4379 |
|
Language |
other
|
|