Запис Детальніше

РОЗРОБКА ПОЛІТИКИ ПРОСУВАННЯ ТОРГОВОЇ МАРКИ НА РИНКУ ПРЕСЕРВІВ ТА МЕТОДИКА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ.

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title РОЗРОБКА ПОЛІТИКИ ПРОСУВАННЯ ТОРГОВОЇ МАРКИ НА РИНКУ ПРЕСЕРВІВ ТА МЕТОДИКА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ.
 
Creator Долгополова, О.В.; Київський національний торговельно-економічний університет
 
Subject
УДК 338.487:659.1
 
Description Для того, щоб досягти гарних результатів продаж недостатньо розробити та створити добрий продукт під вдалою торговою маркою, встановити підходящу ціну, вибрати зручне для споживачів місце продажу. Компанія має також повідомити своїх споживачів про нову торгову марку, показати їм їх потребу у покупці саме цієї торгової марки, підштовхнути їх до покупки та нагадати про цей продукт у майбутньому. Важливим є створити імідж торгової марки, для того щоб споживачі мали змогу відрізняти поміж великого переліку майже однакових товарів, саме продукцію під певною торговою маркою, що і є завданням політики просування торгової марки.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor
 
Date 2013-04-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/EPSAE/article/view/4008
 
Source Ejournal "Problems of a Systematic Approach to the Economy"; Том 2, № 6 (2008)
Електронний журнал «Проблеми системного підходу в економіці»; Том 2, № 6 (2008)
 
Language uk