Запис Детальніше

НЕЙМІНГ ТА СТВОРЕННЯ НОВОГО БРЕНДУ НА РИНКУ ПРОДУКТІВ ТВАРИННИЦТВА

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title НЕЙМІНГ ТА СТВОРЕННЯ НОВОГО БРЕНДУ НА РИНКУ ПРОДУКТІВ ТВАРИННИЦТВА
 
Creator Юдіна, Н.В.; Національний технічний університет України «КПІ»
Терещенко, М.О.; Національний технічний університет України «КПІ»
 
Subject
УДК 339.138:617
 
Description Розглядаються підходи щодо застосування проективних методик при вивченні асоциативного поля споживча.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor
 
Date 2013-04-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/EPSAE/article/view/4021
 
Source Ejournal "Problems of a Systematic Approach to the Economy"; Том 2, № 6 (2008)
Електронний журнал «Проблеми системного підходу в економіці»; Том 2, № 6 (2008)
 
Language uk