Запис Детальніше

Методичні засади здійснення первинного відбору зовнішніх ринків

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні засади здійснення первинного відбору зовнішніх ринків
Методические основы осуществления первичного отбора внешних рынков
The methodical basis of external markets first selection realization
 
Creator Ткачук, С. В.
Ткачук, С. В.
Tkatchuk, S.
 
Subject історичні особливості
зовнішні ринки
попередній відбір
маркетингові дослідження
релігійні особливості
культурні особливості
исторические особенности
внешние рынки
предварительный отбор
маркетинговые исследования
религиозные особенности
культурные особенности
historical specify features
external markets
first selection
marketing investigation
religious specify fea-tures
cultural specify features
 
Description Узагальнено та уточнено методику здійснення попереднього відбору цільових зовнішніх ринків, яка дозволить підприємствам приймати якісні рішення та підвищувати ефективність зовнішньоекономічної діяльності.
Обобщено и уточнено методику осуществления предварительного отбора целевых внешних рынков, которая позволит предприятиям принимать качественные решения и повышать эффективность внешнеэкономической деятельности.
The methods of first selection of external markets which help enterprises to take right solutions and improve the effectiveness of external economic activity are investigated and corrected
 
Date 2012-09-20T10:09:38Z
2012-09-20T10:09:38Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Ткачук, С. В. Методичні засади здійснення первинного відбору зовнішніх ринків / С. В. Ткачук // Проблеми науки, 2012. - № 4. – С. 43-49.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2828
 
Language other