Методичні засади здійснення первинного відбору зовнішніх ринків
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичні засади здійснення первинного відбору зовнішніх ринків
Методические основы осуществления первичного отбора внешних рынков The methodical basis of external markets first selection realization |
|
Creator |
Ткачук, С. В.
Ткачук, С. В. Tkatchuk, S. |
|
Subject |
історичні особливості
зовнішні ринки попередній відбір маркетингові дослідження релігійні особливості культурні особливості исторические особенности внешние рынки предварительный отбор маркетинговые исследования религиозные особенности культурные особенности historical specify features external markets first selection marketing investigation religious specify fea-tures cultural specify features |
|
Description |
Узагальнено та уточнено методику здійснення попереднього відбору цільових зовнішніх ринків, яка дозволить підприємствам приймати якісні рішення та підвищувати ефективність зовнішньоекономічної діяльності.
Обобщено и уточнено методику осуществления предварительного отбора целевых внешних рынков, которая позволит предприятиям принимать качественные решения и повышать эффективность внешнеэкономической деятельности. The methods of first selection of external markets which help enterprises to take right solutions and improve the effectiveness of external economic activity are investigated and corrected |
|
Date |
2012-09-20T10:09:38Z
2012-09-20T10:09:38Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ткачук, С. В. Методичні засади здійснення первинного відбору зовнішніх ринків / С. В. Ткачук // Проблеми науки, 2012. - № 4. – С. 43-49.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2828 |
|
Language |
other
|
|