Запис Детальніше

Досвід та проблеми переходу на нові технології навчання на кафедрах загальноінженерноого спрямування

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Досвід та проблеми переходу на нові технології навчання на кафедрах загальноінженерноого спрямування
Опыт и проблемы перехода на новые технологии учебы на кафедрах загальноинженерноого направления
Experience and problems of passing is to new technologies of studies on the departments of total ingeneering direction
 
Creator Литвиненко, А. М.
Литвиненко, А. М.
Litvinenko, A.
Гуць, В. С.
Гуць, В. С.
Guts, V.
 
Subject кафедра ОП та ЦО
дисципліни
структура викладання
зміна
комп’ютерна система
спеціалісти
фахова підготовка
комп’ютерні технології
програмні засоби
розрахунково-графічні
тестові
знання
оцінка
кафедра ОТ и ГО
дисциплины
структура преподавания
изменение
компьютерная система
специалисты
профессиональная подготовка
компьютерные технологии
программные средства
расчетно-графические
тесты
знание
оценка
department LP and CD
disciplines
teaching structure
change
computer system
specialists
professional preparation
computer tecknologi
 
Description Перехід вищої школи на нову, сучасну систему освіти, інтегровану в загальноєвропейську систему підготовки інженерних кадрів вимагає зміну структури викладання із запровадженням розвиненої комп’ютерної системи фахової підготовки спеціалістів, що передбачає такі елементи комп’ютерної технології: розрахунково-графічні та тестові програми для оцінки знань студентів. На даний момент, при викладанні дисциплін “Основи охорони праці”, “Охорона праці в галузі”, “Цивільна оборона”, “Безпека життєдіяльності” використовується близько 60 програмних засобів.
Прискорення цього переходу передбачає вирішення декількох задач – загальноуніверситецьких (забезпечення кафедр комп’ютерною технікою, сучасними навчальними програмами та виходом в мережу Internet) та кафедральних (підготовка електронної навчальної літератури, організація і оптимізація самостійної роботи та тестового контролю знань студентів).
Переход высшей школы на новую, современную систему образования, интегрированную в общеевропейскую систему подготовки инженерных кадров требует изменение структуры преподавания с внедрением развитой компьютерной системы профессиональной подготовки специалистов, которая предусматривает такие элементы компьютерной технологии: расчетно-графические и тестовые программы для оценки знаний студентов. На данный момент, при преподавании дисциплин “Основы охраны труда”, “Охрана труда в отрасли”, “Гражданская оборона”, “Безопасность жизнедеятельности” используется около 60 программных средств.
Ускорение этого перехода предусматривает решение нескольких задач – общеуниверситетских (обеспечение кафедр компьютерной техникой, современными учебными программами и выходом в сеть Internet) и кафедральных (подготовка электронной учебной литературы, организация и оптимизация самостоятельной работы и тестового контроля знаний студентов).
Passing of higher school to the new, modern system of education, computer-integrated in the European system of training of engineerings personnels requires the change of structure teaching with introduction of the developed computer system of professional preparation of specialists, which foresees such elements of computer technology: calculation-graphic and test programs for the estimation of knowledges of students. Now, at teaching of disciplines of “Basis of labour protection”, labour “Protection in industry”, “Civil defensive”, “Safety of vital functions” is used about 60 programmatic facilities.
The acceleration of this transition is foreseen by the decision of a few tasks – total-university (providing of departments a computer technique, by modern on-line tutorials and output in the network of Internet) and department (preparation of electronic educational literature, organization and optimization of independent work and test control of knowledge’s of students).
 
Date 2013-03-19T13:39:15Z
2013-03-19T13:39:15Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Литвиненко, А. М. Досвід та проблеми переходу на нові технології навчання на кафедрах загально інженерного спрямування / В. С. Гуць, А. М. Литвиненко, С. А. Бойко// Нові технології навчання у вищій технічній освіті: досвід, проблеми, перспективи: матеріали всеукраїнської науково-методичної конференції, 18-20 жовтня 2004р. – К.: НУХТ, 2004. – С. 42-43.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/6900
 
Language uk_UK