Запис Детальніше

Ідентичність брендів українського ринку продуктів харчування

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ідентичність брендів українського ринку продуктів харчування
Идентичность брендов украинского рынка продуктов питания
Іdentity of brands of the ukrainian market of foodstuff
 
Creator П’янкова, О. В.
Пьянкова, О. В.
Pyankova, O.
 
Subject бренд
переваги
управління брендами
ідентичність
цінності
бренд
управление брендом
идентичность
ценности
преимущества
brand
management brands
identity
values
benefits
 
Description В статті розглянуто категорію ідентичності бренду, її структуру, особливості побудови ідентичності брендів продуктів харчування.
В статье рассмотрено понятие идентичности бренда, ее структуру, особенности построения идентичности брендов продуктов питания.
In article considered a category of identity of a brand, structure, features of construction of identity of brands of a foodstuff.
 
Date 2013-04-04T13:28:41Z
2013-04-04T13:28:41Z
2009
 
Type Article
 
Identifier П’янкова, О. В. Ідентичність брендів українського ринку продуктів харчування // Наукові праці НУХТ. – 2009. – №31. – С. 70 - 72.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/7285
 
Language other