Ідентичність брендів українського ринку продуктів харчування
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ідентичність брендів українського ринку продуктів харчування
Идентичность брендов украинского рынка продуктов питания Іdentity of brands of the ukrainian market of foodstuff |
|
Creator |
П’янкова, О. В.
Пьянкова, О. В. Pyankova, O. |
|
Subject |
бренд
переваги управління брендами ідентичність цінності бренд управление брендом идентичность ценности преимущества brand management brands identity values benefits |
|
Description |
В статті розглянуто категорію ідентичності бренду, її структуру, особливості побудови ідентичності брендів продуктів харчування. В статье рассмотрено понятие идентичности бренда, ее структуру, особенности построения идентичности брендов продуктов питания. In article considered a category of identity of a brand, structure, features of construction of identity of brands of a foodstuff. |
|
Date |
2013-04-04T13:28:41Z
2013-04-04T13:28:41Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
П’янкова, О. В. Ідентичність брендів українського ринку продуктів харчування // Наукові праці НУХТ. – 2009. – №31. – С. 70 - 72.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/7285 |
|
Language |
other
|
|