Запис Детальніше

Маркетингові дослідження міського пасажирського транспорту

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження міського пасажирського транспорту
 
Creator Нагорний, Євген Ігорович
Нагорный, Евгений Игоревич
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
 
Description Підтверджено існування особливостей одержання маркетингових даних для кожного з різновидів міського пасажирського транспорту. Для цього потрібно постійно проводити моніторинг транспортного середовища, що, з одного боку, дасть змогу споживачеві обрати найприйнятніше для нього рішення, а з іншого допомагатиме транспортному підприємству постійно оптимізувати свою діяльність відповідно до поточної кон'юктури ринку.
 
Publisher Вид-во СумДУ
 
Date 2011-11-23T12:18:37Z
2011-11-23T12:18:37Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Нагорний, Є.І. Маркетингові дослідження міського пасажирського транспорту [Текст] / Є.І. Нагорний // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 132 - 133.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20847
 
Language uk