Вплив залучення маркетинговими комунікаціями на поведінку споживачів
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив залучення маркетинговими комунікаціями на поведінку споживачів
|
|
Creator |
Троян, Марія Юріївна
Троян, Мария Юрьевна Troian, Mariia Yuriivna |
|
Subject |
споживач
комунікації потребитель коммуникации |
|
Description |
Дослідженню впливу залучення маркетинговими комунікаціями на поведінку споживачів було присвячено роботи вчених ще з 1940-50-х років минулого сторіччя, коли експериментальні дослідження комунікаційних ефектів переважно складались з оцінки різниці між змінними переконань та відмінностями ставлення. Тим не менш песимістична оцінка здатності мас-медіа до переконання привела до зацікавленості у більш „тонкому” ефекті мас-медіа. |
|
Publisher |
ТОВ «ТД «Папірус»
|
|
Date |
2012-09-14T13:12:04Z
2012-09-14T13:12:04Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Троян, М.Ю. Вплив залучення маркетинговими комунікаціями на поведінку споживачів [Текст] / М.Ю. Троян // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 286-288.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28456 |
|
Language |
uk
|
|