Запис Детальніше

Вплив залучення маркетинговими комунікаціями на поведінку споживачів

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив залучення маркетинговими комунікаціями на поведінку споживачів
 
Creator Троян, Марія Юріївна
Троян, Мария Юрьевна
Troian, Mariia Yuriivna
 
Subject споживач
комунікації
потребитель
коммуникации
 
Description Дослідженню впливу залучення маркетинговими комунікаціями на поведінку споживачів
було присвячено роботи вчених ще з 1940-50-х років минулого сторіччя, коли
експериментальні дослідження комунікаційних ефектів переважно складались з оцінки різниці
між змінними переконань та відмінностями ставлення. Тим не менш песимістична оцінка
здатності мас-медіа до переконання привела до зацікавленості у більш „тонкому” ефекті мас-медіа.
 
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
 
Date 2012-09-14T13:12:04Z
2012-09-14T13:12:04Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Троян, М.Ю. Вплив залучення маркетинговими комунікаціями на поведінку споживачів [Текст] / М.Ю. Троян // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 286-288.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28456
 
Language uk