Запис Детальніше

Розвиток творчих здібностей студентів в умовах модульно-рейтингового навчання: психологічний аспект

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток творчих здібностей студентів в умовах модульно-рейтингового навчання: психологічний аспект
Развитие творческих способностей студентов в условиях модульно-рейтингового обучения: психологический аспект
Development of creative abilities of studens in a module-rating training: the psychological aspect
 
Creator Нікітіна, І. В.
Никитина, И. В.
Nikitina, I.
 
Subject Творчі здібності, модульно-рейтингове навчання, творче середовище, інтелектуальні можливості, освітні стандарти.
Творческие способности, модульно-рейтинговое обучение, творческая среда, интеллектуальные возможности, образовательные стандарты.
Creativity, module-rating training, creative environment, intellectual capacity, educational standards.
 
Description У статті наводиться психолого-педагогічний аналіз модульно-рейтингової системи організації навчального процесу, показані деякі оптимальні засоби розвитку творчого потенціалу студентів в умовах стандартизації освіти згідно вимог Болонського процесу. Особливий акцент зроблено на ефективності спільного продукування викладачем і студентами творчих інтелектуальних способів вирішення нестандартних стуацій професійної діяльності. Особлива увага приділяється ролі та психолого-педагогічній компетенції сучасного викладача у вирішенні суперечності між стандартизацією навчальної діяльності та створенням творчого середовища для самореалізації індівдуальних можливостей кожного студента.
В статье приводится психолого-педагогический анализ модульно-рейтинговой системы организации учебного процесса, показаны некоторые оптимальные средства развития творческого потенциала студентов в условиях стандартизации образования согласно требованиям Болонского процесса. Особый акцент сделан на эффективности совместного делания преподавателем и студентами творческих интеллектуальных способов решения нестандартных стуаций профессиональной деятельности. Особое внимание уделяется роли и психолого-педагогической компетенции современного преподавателя в решении противоречия между стандартизацией учебной деятельности и созданием творческой среды для самореализации индивдуальних возможностей каждого студента.
This article is a psycho-pedagogical analysis module-rating system to learn, shows some the best means of students' creative potential in terms of standardization of education under the Bologna process. Particular emphasis is placed on the effectiveness of the joint production of teaching students creative and intelligent solutions to unusual stuatsiy profession. Particular attention is paid to the role of psychological and pedagogical competence of teachers in addressing contemporary conflict between standardization of training activities and the creation of creative environment for self indivdualnyh capabilities of each student.
 
Publisher Вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»: Філософія. Психологія. Педагогіка.
 
Date 2012-10-05T12:53:37Z
2012-10-05T12:53:37Z
2005
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/3252
 
Language other
 
Relation №2(14)/;