Запис Детальніше

Стратегічне маркетингове планування міжнародних підприємств

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічне маркетингове планування міжнародних підприємств
 
Creator Якуга, А.Г.
 
Description Враховуючи багатофакторність навколишнього середовища маркетингу, наявність контрольованих та неконтрольованих факторів впливу на діяльність підприємства, особливо при виході на новий ринок, необхідною умовою є створення підґрунтя для прийняття рішень, застосувавши процес послідовного стратегічного планування.
До основних етапів стратегічного планування в маркетингу слід віднести: визначення завдання фірми, створення стратегічних господарських підрозділів, ситуаційний аналіз, розробка маркетингової стратегії, розробка та реалізація тактики, слідкування за результатом.
Стратегія маркетингу дозволяє встановити, яким способом і за допомогою яких ресурсів підприємство може досягнути поставленої мети.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-07-08T10:03:50Z
2011-07-08T10:03:50Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Якуга, А.Г. Стратегічне маркетингове планування міжнародних підприємств [Текст] / А.Г. Якуга // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2011. - С. 235-237.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13946
 
Language uk