Стратегічне маркетингове планування міжнародних підприємств
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегічне маркетингове планування міжнародних підприємств
|
|
Creator |
Якуга, А.Г.
|
|
Description |
Враховуючи багатофакторність навколишнього середовища маркетингу, наявність контрольованих та неконтрольованих факторів впливу на діяльність підприємства, особливо при виході на новий ринок, необхідною умовою є створення підґрунтя для прийняття рішень, застосувавши процес послідовного стратегічного планування. До основних етапів стратегічного планування в маркетингу слід віднести: визначення завдання фірми, створення стратегічних господарських підрозділів, ситуаційний аналіз, розробка маркетингової стратегії, розробка та реалізація тактики, слідкування за результатом. Стратегія маркетингу дозволяє встановити, яким способом і за допомогою яких ресурсів підприємство може досягнути поставленої мети. |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-07-08T10:03:50Z
2011-07-08T10:03:50Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Якуга, А.Г.
Стратегічне маркетингове планування міжнародних підприємств [Текст] / А.Г. Якуга
// Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2011. - С. 235-237.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13946 |
|
Language |
uk
|
|