Запис Детальніше

Врахування культурних чинників у маркетингових моделях

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Врахування культурних чинників у маркетингових моделях
 
Creator Шимаріна, А.
 
Description Принципово новою метою маркетингової науки та маркетологів на практиці повинно стати перетворення неконтрольованої сфери культурного середовища у контрольовану фірмою сферу і конкурентну перевагу.
 
Publisher Вид-во СумДУ
 
Date 2011-11-21T14:04:55Z
2011-11-21T14:04:55Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Шимаріна, А. Врахування культурних чинників у маркетингових моделях [Текст] / А. Шимаріна // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 91 - 92.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20712
 
Language uk