Врахування культурних чинників у маркетингових моделях
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Врахування культурних чинників у маркетингових моделях
|
|
Creator |
Шимаріна, А.
|
|
Description |
Принципово новою метою маркетингової науки та маркетологів на практиці повинно стати перетворення неконтрольованої сфери культурного середовища у контрольовану фірмою сферу і конкурентну перевагу.
|
|
Publisher |
Вид-во СумДУ
|
|
Date |
2011-11-21T14:04:55Z
2011-11-21T14:04:55Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шимаріна, А.
Врахування культурних чинників у маркетингових моделях [Текст] / А. Шимаріна
// Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 91 - 92.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20712 |
|
Language |
uk
|
|