Запис Детальніше

Філософія автомобільного бренду Lexus та принципи її втілення у середовищному дизайні шоу-румів

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Філософія автомобільного бренду Lexus та принципи її втілення у середовищному дизайні шоу-румів
 
Creator Бондаренко, Богдан Костянтинович
 
Description У статті визначені головні позиції філософії автомобільного бренду Lexus. На прикладі аналізу європейських, російських, українських та азійських шоу-румів визначені головні засоби, що сприяють розкриттю фірмового стилю Lexus в дизайні середовища
В статье определены главные позиции философии автомобильного бренда Lexus. На примере анализа организации европейских, российских, украинских и азиатских шоу-румов, выявлены ведущие приемы, которые способствуют раскрытию фирменного стиля Lexus в дизайне среды.
In article are defined the main positions of philosophy of an automobile brand of Lexus. On an example of the analysis of the organization of the European, Russian, Ukrainian and Asian showrooms are revealed leading receptions which promote disclosure of a corporate style of Lexus in environment design.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-04-22T11:32:46Z
2013-04-22T11:32:46Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Бондаренко, Б. К. Філософія автомобільного бренду Lexus та принципи її втілення у середовищному дизайні шоу-румів [Текст] / Б. К. Бондаренко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.] : гол. ред. О. Смоляк. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – Вип. 3. – С. 263–267. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2829
 
Language uk
 
Relation Мистецтвознавство
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка