Архітектонічні особливості рекламного тексту глянцевих журналів на матеріалі англомовного дискурсу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Архітектонічні особливості рекламного тексту глянцевих журналів на матеріалі англомовного дискурсу
|
|
Creator |
Чепурна, В.В.
|
|
Subject |
рекламний текст
рекламный текст advertising copy архітектоніка архитектоника architectonics |
|
Description |
Мова реклами займає особливе місце серед тих функціонально-стильових утворень, які відносяться до масової інформації, об'єднані масовою комунікацією.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-04-23T07:22:45Z
2013-04-23T07:22:45Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чепурна, В.В. Архітектонічні особливості рекламного тексту глянцевих журналів на матеріалі англомовного дискурсу [Текст] / В.В. Чепурна ; наук. кер. Н.С. Рева // Перекладацькі інновації : матеріали ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 15-16 березня 2013 р. / Ред.кол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.В. Ємельянова та ін. — Суми : СумДУ, 2013. — С. 81-83.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30517 |
|
Language |
uk
|
|