Запис Детальніше

Архітектонічні особливості рекламного тексту глянцевих журналів на матеріалі англомовного дискурсу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Архітектонічні особливості рекламного тексту глянцевих журналів на матеріалі англомовного дискурсу
 
Creator Чепурна, В.В.
 
Subject рекламний текст
рекламный текст
advertising copy
архітектоніка
архитектоника
architectonics
 
Description Мова реклами займає особливе місце серед тих функціонально-стильових утворень, які відносяться до масової інформації, об'єднані масовою комунікацією.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-04-23T07:22:45Z
2013-04-23T07:22:45Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Чепурна, В.В. Архітектонічні особливості рекламного тексту глянцевих журналів на матеріалі англомовного дискурсу [Текст] / В.В. Чепурна ; наук. кер. Н.С. Рева // Перекладацькі інновації : матеріали ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 15-16 березня 2013 р. / Ред.кол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.В. Ємельянова та ін. — Суми : СумДУ, 2013. — С. 81-83.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30517
 
Language uk