ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИРОБНИКА РЕКЛАМНО-ПОЛІГРАФІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИРОБНИКА РЕКЛАМНО-ПОЛІГРАФІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
|
|
Creator |
Юдіна, Н.В.; Національний технічний університет України „КПІ”
Солнцев, С.О.; Національний технічний університет України „КПІ” |
|
Subject |
—
УДК 655.3:659 |
|
Description |
Ринок рекламно-поліграфічної продукції знаходиться на перетині двох ринків – рекламного і поліграфічного, кожний з яких відноситься до зростаючих. У статті досліджуються проблеми і можливості виробників рекламно-поліграфічної продукції в епоху глобалізації і розвитку інформаційних технологій. Програми розвитку окремих підприємств корелюють із напрямками глобальних комунікацій. Стаття присвячена виявленню основних особливостей українського ринку рекламно-поліграфічної продукції, та їх впливу на рекламну діяльність його виробників.
|
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2013-04-17
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/EPSAE/article/view/4109
|
|
Source |
Ejournal "Problems of a Systematic Approach to the Economy"; Том 3, № 7 (2008)
Електронний журнал «Проблеми системного підходу в економіці»; Том 3, № 7 (2008) |
|
Language |
uk
|
|