Запис Детальніше

ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИРОБНИКА РЕКЛАМНО-ПОЛІГРАФІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИРОБНИКА РЕКЛАМНО-ПОЛІГРАФІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
 
Creator Юдіна, Н.В.; Національний технічний університет України „КПІ”
Солнцев, С.О.; Національний технічний університет України „КПІ”
 
Subject
УДК 655.3:659
 
Description Ринок рекламно-поліграфічної продукції знаходиться на перетині двох ринків – рекламного і поліграфічного, кожний з яких відноситься до зростаючих. У статті досліджуються проблеми і можливості виробників рекламно-поліграфічної продукції в епоху глобалізації і розвитку інформаційних технологій. Програми розвитку окремих підприємств корелюють із напрямками глобальних комунікацій. Стаття присвячена виявленню основних особливостей українського ринку рекламно-поліграфічної продукції, та  їх впливу на рекламну діяльність його виробників.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor
 
Date 2013-04-17
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/EPSAE/article/view/4109
 
Source Ejournal "Problems of a Systematic Approach to the Economy"; Том 3, № 7 (2008)
Електронний журнал «Проблеми системного підходу в економіці»; Том 3, № 7 (2008)
 
Language uk