Запис Детальніше

Основні аспекти управління маркетинговою політикою розподілу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні аспекти управління маркетинговою політикою розподілу
 
Creator Сигида, Любов Олексіївна
Сигида, Любовь Алексеевна
Syhyda, Liubov Oleksiivna
 
Subject маркетингова політика розподілу
управління
аспект
маркетинговая политика распределения
управление
аспект
marketing distribution policy
management
aspect
 
Description Підприємство на ринку працює як злагоджена система, що складається з ряду підсистем, на які покладені функції, пов’язані з підготовкою до виробництва – організація взаємодії з постачальниками, забезпечення підприємства необхідними сировиною, матеріалами тощо, – безпосередньо виробництвом та розподілом.
 
Publisher Наукове об'єднання "Economics"
 
Date 2013-04-24T06:45:26Z
2013-04-24T06:45:26Z
2013-02
 
Type Article
 
Identifier Сигида, Л.О. Основні аспекти управління маркетинговою політикою розподілу [Текст]/ Л.О. Сигида // Економічна політика держави в умовах трансформаційних змін: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (м. Сімферополь, 15-16 лютого 2013 року): у 2-х частинах / Наукове об’єднання «Economics». – Сімферополь : НО «Economics», 2013. - Ч. 2. – С. 109-110.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30519
 
Language uk