Запис Детальніше

РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕРЕКЛАДАЦЬКИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ ПІД ЧАС ПЕРЕКЛАДУ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕРЕКЛАДАЦЬКИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ ПІД ЧАС ПЕРЕКЛАДУ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ
 
Creator Денисенко, О. Є.; Національний авіаційний університет
 
Subject

УДК 81’ 255: 659.1 (043.2)
 
Description Стаття присвячена аналізу особливостей побудови рекламних слоганів відповідно до порушень/дотримань принципу Кооперації (чотирьох максим), запропонованого Полем Грайсом та їх перекладу із реалізацією перекладацьких трансформацій за класифікацією О.Д. Швейцара та збереженням/незбереженням порушення/дотримання максим оригіналу.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor
 
Date 2013-01-25
 
Type



 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/NM/article/view/3305
 
Source Science and Youth; № 11-12 (2012): Наука і молодь. Гуманітарна серія; 147-150
Наука і молодь; № 11-12 (2012): Наука і молодь. Гуманітарна серія; 147-150
 
Language uk