Збалансованість маркетингового комплексу як особливий вид маркетингового контролю
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Збалансованість маркетингового комплексу як особливий вид маркетингового контролю
The balance of the marketing mix as a special kind of marketing control Сбалансированность маркетингового комплекса как особый вид маркетингового контроля |
|
Creator |
Стеценко, В. А.
Стеценко, В. А. Stetsenko, V. |
|
Subject |
маркетинговий комплекс
маркетинговий аудит маркетинговий контроль маркетинговый комплекс маркетинговый аудит маркетинговый контроль marketing mix marketing audit marketing control |
|
Description |
В статті розглянуто теоретичне забезпечення поняття маркетингового контролю, досліджено його основні напрями і типи, удосконалено класифікацію їх видів та запропоновано інтегральний індекс збалансованості маркетингового комплексу В статье рассмотрено теоретическое обеспечение понятия маркетингового контроля, исследовано основные направления и типы, усовершенствовано классификацию их видов и предложено интегральный индекс сбалансированности маркетингового комплекса. In the article theoretical support concept of marketing control was considered, its main directions and types were investigated, the classification their types was improved, and the integrated index balancing the marketing mix was proposed. |
|
Date |
2013-04-24T07:37:27Z
2013-04-24T07:37:27Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Стеценко, В. А. Збалансованість маркетингового комплексу як особливий вид маркетингового контролю / В. А. Стеценко // Формування ринкової економіки: Збірник наукових праць. – 2012. – №28. – Ч. 2. - С. 368 – 377.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/7639 |
|
Language |
other
|
|