Запис Детальніше

Збалансованість маркетингового комплексу як особливий вид маркетингового контролю

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Збалансованість маркетингового комплексу як особливий вид маркетингового контролю
The balance of the marketing mix as a special kind of marketing control
Сбалансированность маркетингового комплекса как особый вид маркетингового контроля
 
Creator Стеценко, В. А.
Стеценко, В. А.
Stetsenko, V.
 
Subject маркетинговий комплекс
маркетинговий аудит
маркетинговий контроль
маркетинговый комплекс
маркетинговый аудит
маркетинговый контроль
marketing mix
marketing audit
marketing control
 
Description В статті розглянуто теоретичне забезпечення поняття маркетингового контролю, досліджено його основні напрями і типи, удосконалено класифікацію їх видів та запропоновано інтегральний індекс збалансованості маркетингового комплексу
В статье рассмотрено теоретическое обеспечение понятия маркетингового контроля, исследовано основные направления и типы, усовершенствовано классификацию их видов и предложено интегральный индекс сбалансированности маркетингового комплекса.
In the article theoretical support concept of marketing control was considered, its main directions and types were investigated, the classification their types was improved, and the integrated index balancing the marketing mix was proposed.
 
Date 2013-04-24T07:37:27Z
2013-04-24T07:37:27Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Стеценко, В. А. Збалансованість маркетингового комплексу як особливий вид маркетингового контролю / В. А. Стеценко // Формування ринкової економіки: Збірник наукових праць. – 2012. – №28. – Ч. 2. - С. 368 – 377.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/7639
 
Language other