Запис Детальніше

Теоретичні основи визначення складових комплексу маркетингу

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні основи визначення складових комплексу маркетингу
Теоретические основы определения составляющих комплекса маркетинга
The theoretical basis for determining the components of the marketing mix
 
Creator Стеценко, В. А.
Стеценко, В. А.
Stetsenko, V.
 
Subject комплекс маркетингу
суб-мікси
складові комплексу маркетингу
комплекс маркетинга
суб-миксы
составляющие комплекса маркетинга
marketing mix
sub-mixes
elements of the marketing mix
 
Description Досліджено складові маркетингового комплексу, та передумови його формування. Визначено роль збалансованості складових маркетингового комплексу при плануванні та реалізації маркетингових планів підприємства.
Исследованы составляющие маркетингового комплекса, и предпосылки его формирования. Определена роль сбалансированности составляющих маркетингового комплекса при планировании и реализации маркетинговых планов предприятия
Components of the marketing mix, and the conditions of its formation were investigated. The role of balancing of marketing mix’s elements in the planning and implementation of marketing plans for the company was defined.
 
Date 2013-04-24T07:40:08Z
2013-04-24T07:40:08Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Стеценко, В. А. Теоретичні основи визначення складових комплексу маркетингу / В. А. Стеценко // Marketing on the International Markets of Commodities and Services: Global Aspects : materials from IV International Scientific-Practical Conference, 14-15 February, 2013. - Vol. 2. - Poprad Slovakia, 2013. - С. 47 – 49.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/7640
 
Language other