Теоретичні основи визначення складових комплексу маркетингу
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні основи визначення складових комплексу маркетингу
Теоретические основы определения составляющих комплекса маркетинга The theoretical basis for determining the components of the marketing mix |
|
Creator |
Стеценко, В. А.
Стеценко, В. А. Stetsenko, V. |
|
Subject |
комплекс маркетингу
суб-мікси складові комплексу маркетингу комплекс маркетинга суб-миксы составляющие комплекса маркетинга marketing mix sub-mixes elements of the marketing mix |
|
Description |
Досліджено складові маркетингового комплексу, та передумови його формування. Визначено роль збалансованості складових маркетингового комплексу при плануванні та реалізації маркетингових планів підприємства. Исследованы составляющие маркетингового комплекса, и предпосылки его формирования. Определена роль сбалансированности составляющих маркетингового комплекса при планировании и реализации маркетинговых планов предприятия Components of the marketing mix, and the conditions of its formation were investigated. The role of balancing of marketing mix’s elements in the planning and implementation of marketing plans for the company was defined. |
|
Date |
2013-04-24T07:40:08Z
2013-04-24T07:40:08Z 2013 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Стеценко, В. А. Теоретичні основи визначення складових комплексу маркетингу / В. А. Стеценко // Marketing on the International Markets of Commodities and Services: Global Aspects : materials from IV International Scientific-Practical Conference, 14-15 February, 2013. - Vol. 2. - Poprad Slovakia, 2013. - С. 47 – 49.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/7640 |
|
Language |
other
|
|