Запис Детальніше

Стилістичні особливості створення нетипових текстів ( на основі рекламних оголошень)

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стилістичні особливості створення нетипових текстів ( на основі рекламних оголошень)
 
Creator Кобякова, Ірина Карпівна
Кобякова, Ирина Карповна
Kobiakova, Iryna Karpivna
Хацко, К.
 
Subject рекламний текст
рекламный текст
text ads
 
Description В нетипових текстах не знаходять своєї реалізації такі категорії, як заголовок, сюжет, зачин, кінцівка. Одним з прикладів нетипових текстів є реклама.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-09-03T05:52:27Z
2011-09-03T05:52:27Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Хацко, К. Стилістичні особливості створення нетипових текстів (на основі рекламних оголошень)[Текст] / К. Хацко, І.К. Кобякова // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : 23-27 квітня 2007 року. — Суми : СумДУ, 2007. — Ч.1. — С.9-11.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16490
 
Language uk