Стилістичні особливості створення нетипових текстів ( на основі рекламних оголошень)
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стилістичні особливості створення нетипових текстів ( на основі рекламних оголошень)
|
|
Creator |
Кобякова, Ірина Карпівна
Кобякова, Ирина Карповна Kobiakova, Iryna Karpivna Хацко, К. |
|
Subject |
рекламний текст
рекламный текст text ads |
|
Description |
В нетипових текстах не знаходять своєї реалізації такі категорії, як заголовок, сюжет, зачин, кінцівка. Одним з прикладів нетипових текстів є реклама.
|
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-09-03T05:52:27Z
2011-09-03T05:52:27Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Хацко, К. Стилістичні особливості створення нетипових текстів (на основі рекламних оголошень)[Текст] / К. Хацко, І.К. Кобякова // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : 23-27 квітня 2007 року. — Суми : СумДУ, 2007. — Ч.1. — С.9-11.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16490 |
|
Language |
uk
|
|