Визначення конкурентоспроможності рекламних друкованих засобів масової інформації на прикладі періодичних видань м. Суми
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Визначення конкурентоспроможності рекламних друкованих засобів масової інформації на прикладі періодичних видань м. Суми
|
|
Creator |
Маслова, С.П.
|
|
Description |
Як один із факторів, що впливає на конкурентоспроможність рекламного засобу періодичного видання, а отже і на створення настрою, є коефіцієнт привабливості, що оцінює конкурентоспроможність видання з точки зору видання.
|
|
Publisher |
Вид-во СумДУ
|
|
Date |
2011-11-23T12:18:48Z
2011-11-23T12:18:48Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Маслова, С.П.
Визначення конкурентоспроможності рекламних друкованих засобів масової інформації на прикладі періодичних видань м. Суми [Текст] / С.П. Маслова
// Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 134 - 135.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20848 |
|
Language |
uk
|
|