Запис Детальніше

Визначення конкурентоспроможності рекламних друкованих засобів масової інформації на прикладі періодичних видань м. Суми

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення конкурентоспроможності рекламних друкованих засобів масової інформації на прикладі періодичних видань м. Суми
 
Creator Маслова, С.П.
 
Description Як один із факторів, що впливає на конкурентоспроможність рекламного засобу періодичного видання, а отже і на створення настрою, є коефіцієнт привабливості, що оцінює конкурентоспроможність видання з точки зору видання.
 
Publisher Вид-во СумДУ
 
Date 2011-11-23T12:18:48Z
2011-11-23T12:18:48Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Маслова, С.П. Визначення конкурентоспроможності рекламних друкованих засобів масової інформації на прикладі періодичних видань м. Суми [Текст] / С.П. Маслова // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 134 - 135.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20848
 
Language uk