Функціонування категорії емотивності у текстах-регулятивах (на матеріалі реклам художніх творів)
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Функціонування категорії емотивності у текстах-регулятивах (на матеріалі реклам художніх творів)
|
|
Creator |
Трофимець, Д.П.
|
|
Subject |
текст-регулятив
text-regulative реклама advertising |
|
Description |
Рекламний текст-регулятив (ТР) відносимо до жанру комерційної реклами. ТР визначаємо як прагматично обумовлену одиницю комунікації, що є закінченим стосовно смислу системним утворенням і призначена для орієнтації реципієнта в потоці художньої інформації та сприйняття ним художнього тексту.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-04-26T09:06:52Z
2013-04-26T09:06:52Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Трофимець, Д.П. Функціонування категорії емотивності у текстах-регулятивах (на матеріалі реклам художніх творів) [Текст] / Д.П. Трофимець ; наук. кер. Г.В. Чуланова // Перекладацькі інновації : матеріали ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 15-16 березня 2013 р. / Ред.кол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.В. Ємельянова та ін. — Суми : СумДУ, 2013. — С. 100-102.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30527 |
|
Language |
uk
|
|