Запис Детальніше

Функціонування категорії емотивності у текстах-регулятивах (на матеріалі реклам художніх творів)

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Функціонування категорії емотивності у текстах-регулятивах (на матеріалі реклам художніх творів)
 
Creator Трофимець, Д.П.
 
Subject текст-регулятив
text-regulative
реклама
advertising
 
Description Рекламний текст-регулятив (ТР) відносимо до жанру комерційної реклами. ТР визначаємо як прагматично обумовлену одиницю комунікації, що є закінченим стосовно смислу системним утворенням і призначена для орієнтації реципієнта в потоці художньої інформації та сприйняття ним художнього тексту.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-04-26T09:06:52Z
2013-04-26T09:06:52Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Трофимець, Д.П. Функціонування категорії емотивності у текстах-регулятивах (на матеріалі реклам художніх творів) [Текст] / Д.П. Трофимець ; наук. кер. Г.В. Чуланова // Перекладацькі інновації : матеріали ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 15-16 березня 2013 р. / Ред.кол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.В. Ємельянова та ін. — Суми : СумДУ, 2013. — С. 100-102.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30527
 
Language uk