Запис Детальніше

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІКИ РЕГІОНУ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІКИ РЕГІОНУ
 
Creator Лазарєв, А. С.
 
Subject регіональний маркетинг
інструменти маркетингу
розвиток регіону
339.138
 
Description Розглянуто поняття “регіональний маркетинг”. Наводяться різні його визначення, зроблені
вітчизняними та зарубіжними науковцями. Згідно з цими визначеннями виділено основні риси, функції
регіонального маркетингу. Досліджено теоретичні основи маркетингового забезпечення економіки регіону.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-05-13T11:22:24Z
2013-05-13T11:22:24Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Лазарєв А. С. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІКИ РЕГІОНУ [Електронний ресурс] / А. С. Лазарєв // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля : наук. журнал. – Луганськ, 2012. – № 14 (185), ч. 1.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2397
 
Language uk