ПОЄДНАННЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ І НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ УКРАЇНЦІВ У ПРОЦЕСІ НАЦІОНАЛЬНОГО БРЕНДИНГУ (The combination of regional and national identity in the process of Ukrainian national branding)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПОЄДНАННЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ І НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ УКРАЇНЦІВ У ПРОЦЕСІ НАЦІОНАЛЬНОГО БРЕНДИНГУ (The combination of regional and national identity in the process of Ukrainian national branding) |
|
Creator |
Нагорняк , Т. (Nagornyak T. )
|
|
Subject |
Politics
Навчальні матеріали та презентації |
|
Description |
Україна має визнати, що брендинг її міст та окремих регіонів випереджує національний. Відповідно, регіональна ідентичність може стати більш пріоритетною для українця за його приналежності до державинації. Виважена стратегія брендингу України, через поєднання двох ідентичностей, здатна покращити привабливість її на світовій арені та зміцнити самоповагу її мешканців (Ukraine should accept that the branding of its cities and separate regions is ahead of national branding. Therefore, the regional identity may become a more valuable priority for ukrainian than being part of a nationstate. Elaborate branding strategy of Ukraine through a combination of two identities can improve its attractiveness in the world and to strengthen self respect of its population) |
|
Publisher |
Вид-во Національного університету "Острозька академія"
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/1822/1/27.pdf
Нагорняк , Т. (Nagornyak T. ) (2013) ПОЄДНАННЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ І НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ УКРАЇНЦІВ У ПРОЦЕСІ НАЦІОНАЛЬНОГО БРЕНДИНГУ (The combination of regional and national identity in the process of Ukrainian national branding). Наукові записки. Серія «Культурологія». Матеріали VI Міжнародної наукової конференції «Культура в горизонті сталих і плинних ідентичностей» (12-13 квітня 2013 року, м. Острог), Ч. 1. pp. 257-261. |
|
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/1822/
|
|