Класифікація видів некомерційного маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Класифікація видів некомерційного маркетингу
|
|
Creator |
Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна Bozhkova, Viktoriia Viktorivna |
|
Description |
Реалії розвитку вітчизняної економіки і політичної ситуації вимагають від владних структур застосування новітніх методів діяльності, інноваційних заходів, сучасних засобів спілкування зі спільнотою. Однією з таких методологій діяльності є некомерційний маркетинг. Його застосування є актуальним для України, а проблеми визначення категорійного апарату - нагальним для вдосконалення теоретичних засад такої діяльності.
|
|
Publisher |
Вид-во СумДУ
|
|
Date |
2011-10-05T11:04:26Z
2011-10-05T11:04:26Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Божкова, В.В.
Класифікація видів некомерційного маркетингу [Текст] / В.В. Божкова
// Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю СумДУ, 21-25 квітня 2008 р. - Суми : СумДУ, 2008. - Т.2. - С. 194-195.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18365 |
|
Language |
uk
|
|