Запис Детальніше

Класифікація видів некомерційного маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Класифікація видів некомерційного маркетингу
 
Creator Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
 
Description Реалії розвитку вітчизняної економіки і політичної ситуації вимагають від владних структур застосування новітніх методів діяльності, інноваційних заходів, сучасних засобів спілкування зі спільнотою. Однією з таких методологій діяльності є некомерційний маркетинг. Його застосування є актуальним для України, а проблеми визначення категорійного апарату - нагальним для вдосконалення теоретичних засад такої діяльності.
 
Publisher Вид-во СумДУ
 
Date 2011-10-05T11:04:26Z
2011-10-05T11:04:26Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Божкова, В.В. Класифікація видів некомерційного маркетингу [Текст] / В.В. Божкова // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю СумДУ, 21-25 квітня 2008 р. - Суми : СумДУ, 2008. - Т.2. - С. 194-195.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18365
 
Language uk