ОСОБЛИВОСТІ ЕВОЛЮЦІЇ МЕДІАРИНКІВ В ГЛОБАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОСОБЛИВОСТІ ЕВОЛЮЦІЇ МЕДІАРИНКІВ В ГЛОБАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ
FEATURES OF EVOLUTION MEDIA MARKET IN THE GLOBAL ECONOMY ОСОБЕННОСТИ ЭВОЛЮЦИИ МЕДИАРЫНКА В ГЛОБАЛЬНОЙ ЭКОНОМИКЕ |
|
Creator |
ЧУЖИКОВ, А.В.; ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана»
|
|
Subject |
—
медіа ринок; телеринок; маркетинг; ланцюжок створення вартості у телевізійній продукції 339.97 — media market; television market; marketing; creation of value chain for television products 339.97 — — 339.97 |
|
Description |
У статті розглянуто особливості еволюції медіаринків в глобальній економіці. Досліджено характер взаємодії міждисциплінарних наук та оцінено позиції сучасних економічних та маркетингових складових. Виявлено етапи розвитку глобального медіа ринку.
The article covers the specificity of the media markets evolution in the global economy. The character of interdisciplinary interaction of sciences is studied, as well as the positions of its economic and marketing components is assessed. Main stages of global media market development are detected. В статье рассмотрены особенности эволюции медиарынков в глобальной экономике. Исследован характер взаимодействия междисциплинарных наук и оценены позиции современных экономических и маркетинговых составляющих. Выявлено этапы развития глобального медиарынка. |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-04-23
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/4250
|
|
Source |
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; Том 2 (2011); 236-241
Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; Том 2 (2011); 236-241 |
|
Language |
en
|
|