БІЗНЕС-МОДЕЛЬ КОМПАНІЇ ЯК БАЗОВИЙ ЗАСНОВОК КОРПОРАТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
БІЗНЕС-МОДЕЛЬ КОМПАНІЇ ЯК БАЗОВИЙ ЗАСНОВОК КОРПОРАТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ
BUSINESS MODEL AS A BASIC PREMISE OF CORPORATE STRATEGY БИЗНЕС-МОДЕЛЬ КОМПАНИИ КАК БАЗОВАЯ ПОСЫЛКА КОРПОРАТИВНОЙ СТРАТЕГИИ |
|
Creator |
ЧЕГЛАТОНЄВ, В.І.; Одеська національна академія зв’язку ім. О.С. Попова
|
|
Subject |
—
— 336.6 — — 336.6 — — 336.6 |
|
Description |
Проаналізовано сучасний стан галузі стільникового зв’язку України. Встановлено взаємозв’язок між корпоративною стратегією та бізнес-моделлю компанії. Проаналізовано існуючі підходи до формування бізнес-моделі компанії. Обґрунтовано концептуальний підхід до побудови бізнес-моделі компанії-оператора стільникового зв’язку України.
The current state cellular industry of Ukraine is analyzed. Connection between corporate strategy and business-model is determined. Existent approaches to forming business-model of company are analyzed. The conceptual approach of cellular operator business-model is proved. Проанализировано современное состояние отрасли сотовой связи Украины. Установлена взаимосвязь между корпоративной стратегией и бизнес-модели компании. Проанализированы существующие подходы к формированию бизнес-модели компании. Обоснована концептуальный подход к построению бизнес-модели компании-оператора сотовой связи Украины. |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-04-23
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/4247
|
|
Source |
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; Том 2 (2011); 225-227
Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; Том 2 (2011); 225-227 |
|
Language |
uk
|
|