Запис Детальніше

БІЗНЕС-МОДЕЛЬ КОМПАНІЇ ЯК БАЗОВИЙ ЗАСНОВОК КОРПОРАТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title БІЗНЕС-МОДЕЛЬ КОМПАНІЇ ЯК БАЗОВИЙ ЗАСНОВОК КОРПОРАТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ
BUSINESS MODEL AS A BASIC PREMISE OF CORPORATE STRATEGY
БИЗНЕС-МОДЕЛЬ КОМПАНИИ КАК БАЗОВАЯ ПОСЫЛКА КОРПОРАТИВНОЙ СТРАТЕГИИ
 
Creator ЧЕГЛАТОНЄВ, В.І.; Одеська національна академія зв’язку ім. О.С. Попова
 
Subject

336.6


336.6


336.6
 
Description  Проаналізовано сучасний стан галузі стільникового зв’язку України. Встановлено взаємозв’язок між корпоративною стратегією та бізнес-моделлю компанії. Проаналізовано існуючі підходи до формування бізнес-моделі компанії. Обґрунтовано концептуальний підхід до побудови бізнес-моделі компанії-оператора стільникового зв’язку України.
 The current state cellular industry of Ukraine is analyzed. Connection between corporate strategy and business-model is determined. Existent approaches to forming business-model of company are analyzed. The conceptual approach of cellular operator business-model is proved.
 Проанализировано современное состояние отрасли сотовой связи Украины. Установлена ​​взаимосвязь между корпоративной стратегией и бизнес-модели компании. Проанализированы существующие подходы к формированию бизнес-модели компании. Обоснована концептуальный подход к построению бизнес-модели компании-оператора сотовой связи Украины.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2013-04-23
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/4247
 
Source Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; Том 2 (2011); 225-227
Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; Том 2 (2011); 225-227
 
Language uk