Запис Детальніше

Теоретичні основи концепції «4Р»

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні основи концепції «4Р»
Теоретические основы концепции «4Р»
Theoretical basis of the concept of "4Р"
 
Creator Стеценко, В. А.
Стеценко, В. А.
Stetsenko, V.
 
Subject Концепція «4Р»
комплекс маркетингу
Концепция «4Р»
комплекс маркетинга
Сoncept of "4Р"
marketing mix
 
Description Залишаючись класичною, концепція «4Р» розширювалась, адже комплекс маркетингу – це сукупність інструментів маркетингової діяльності організації, маніпулюючи якими, виникає можливість найкращим чином задовольнити потреби цільового ринку.
Оставаясь классической концепция «4Р» расширялась, ведь комплекс маркетинга - это совокупность инструментов маркетинговой деятельности организации, манипулируя которыми, возникает возможность наилучшим образом удовлетворить потребности целевого рынка.
Staying a classical, the concept of "4Р" expanded because the marketing mix - a combination of marketing tools the organization by manipulating whom, it becomes possible to best meet the needs of the target market.
 
Date 2013-05-16T08:21:48Z
2013-05-16T08:21:48Z
2012
 
Type Thesis
 
Identifier Стеценко, В. А. Теоретичні основи концепції «4Р» / В. А. Стеценко // Проблеми і перспективи розвитку фінансів, обліку і маркетингу в сучасному середовищі : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 25 – 26 жовтня 2012 р. – К.: НУХТ, 2012. – С. 101 – 102.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/7831
 
Language other