Запис Детальніше

Фактори впливу на формування статей бюджету маркетингу

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Фактори впливу на формування статей бюджету маркетингу
Факторы влияния на формирование статей бюджета маркетинга
Factors influencing the formation of the budget marketing
 
Creator Стеценко, В. А.
Стеценко, В. А.
Stetsenko, V.
 
Subject бюджет маркетингу
маркетинговий комплекс
бюджет маркетинга
маркетинговый комплекс
marketing budget
marketing mix
 
Description Дослідження структури бюджету маркетингу дає можливість розподілити всі витрати між складовими «4Р» і визначити їх структуру, частка витрат на кожну складову обумовлена численними факторами.
Исследование структуры бюджета маркетинга дает возможность распределить все расходы между составляющими «4Р» и определить их структуру, доля затрат на каждую составляющую обусловлена многочисленными факторами.
Investigation of the structure of the budget makes it possible to allocate marketing costs between all components of the "4Р" and determine their structure, the share of the cost of each component due to numerous factors.
 
Date 2013-05-16T08:27:06Z
2013-05-16T08:27:06Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Стеценко, В. А. Фактори впливу на формування статей бюджету маркетингу / В. А. Стеценко // Наукові здобутки молоді — вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 79 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 15–16 квітня 2013 р. — К.: НУХТ, 2013. — Ч. 3. — C. 715–716.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/7833
 
Language other