Фактори впливу на формування статей бюджету маркетингу
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Фактори впливу на формування статей бюджету маркетингу
Факторы влияния на формирование статей бюджета маркетинга Factors influencing the formation of the budget marketing |
|
Creator |
Стеценко, В. А.
Стеценко, В. А. Stetsenko, V. |
|
Subject |
бюджет маркетингу
маркетинговий комплекс бюджет маркетинга маркетинговый комплекс marketing budget marketing mix |
|
Description |
Дослідження структури бюджету маркетингу дає можливість розподілити всі витрати між складовими «4Р» і визначити їх структуру, частка витрат на кожну складову обумовлена численними факторами. Исследование структуры бюджета маркетинга дает возможность распределить все расходы между составляющими «4Р» и определить их структуру, доля затрат на каждую составляющую обусловлена многочисленными факторами. Investigation of the structure of the budget makes it possible to allocate marketing costs between all components of the "4Р" and determine their structure, the share of the cost of each component due to numerous factors. |
|
Date |
2013-05-16T08:27:06Z
2013-05-16T08:27:06Z 2013 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Стеценко, В. А. Фактори впливу на формування статей бюджету маркетингу / В. А. Стеценко // Наукові здобутки молоді — вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 79 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 15–16 квітня 2013 р. — К.: НУХТ, 2013. — Ч. 3. — C. 715–716.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/7833 |
|
Language |
other
|
|