Запис Детальніше

Research of the balancing of the components of the marketing mix

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Research of the balancing of the components of the marketing mix
Дослідження збалансованості складових маркетингового комплексу
Исследование сбалансированности составляющих маркетингового комплекса
 
Creator Stetsenko, V.
Стеценко, В. А.
Стеценко, В. А.
 
Subject balancing
marketing mix
збалансованість
маркетинговий комплекс
сбалансированность
маркетинговый комплекс
 
Description The Research about components of the marketing mix is one of the most important tasks in the developing of the theory and practice of marketing. The main precondition of this is the balancing of marketing mix’s components during the planning and realization of the marketing plans of the company.
Дослідження складових маркетингового комплексу є одним з найважливіших завдань розвитку теорії і практики маркетингу. Головною передумовою цього є збалансованість складових маркетингового комплексу при плануванні та реалізації маркетингових планів підприємства.
Исследование составляющих маркетингового комплекса является одной из важнейших задач развития теории и практики маркетинга. Главной предпосылкой этого является сбалансированность составляющих маркетингового комплекса при планировании и реализации маркетинговых планов предприятия.
 
Date 2013-05-16T08:30:48Z
2013-05-16T08:30:48Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Stetsenko, V. Research of the balancing of the components of the marketing mix / V. Stetsenko // Управління сучасним підприємством : тези доповідей ІХ-ї Міжнарод. наук.-практ. конф., Київ, 25 – 26 квітня 2013 р. – К.: НУХТ. – 2013. – C. 208 – 210.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/7834
 
Language other