Research of the balancing of the components of the marketing mix
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Research of the balancing of the components of the marketing mix
Дослідження збалансованості складових маркетингового комплексу Исследование сбалансированности составляющих маркетингового комплекса |
|
Creator |
Stetsenko, V.
Стеценко, В. А. Стеценко, В. А. |
|
Subject |
balancing
marketing mix збалансованість маркетинговий комплекс сбалансированность маркетинговый комплекс |
|
Description |
The Research about components of the marketing mix is one of the most important tasks in the developing of the theory and practice of marketing. The main precondition of this is the balancing of marketing mix’s components during the planning and realization of the marketing plans of the company. Дослідження складових маркетингового комплексу є одним з найважливіших завдань розвитку теорії і практики маркетингу. Головною передумовою цього є збалансованість складових маркетингового комплексу при плануванні та реалізації маркетингових планів підприємства. Исследование составляющих маркетингового комплекса является одной из важнейших задач развития теории и практики маркетинга. Главной предпосылкой этого является сбалансированность составляющих маркетингового комплекса при планировании и реализации маркетинговых планов предприятия. |
|
Date |
2013-05-16T08:30:48Z
2013-05-16T08:30:48Z 2013 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Stetsenko, V. Research of the balancing of the components of the marketing mix / V. Stetsenko // Управління сучасним підприємством : тези доповідей ІХ-ї Міжнарод. наук.-практ. конф., Київ, 25 – 26 квітня 2013 р. – К.: НУХТ. – 2013. – C. 208 – 210.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/7834 |
|
Language |
other
|
|