Запис Детальніше

ФЕНОМЕН ПІДНЕСЕНОГО У КЛАСИЧНІЙ МУЗИЦІ: КОНЦЕПЦІЇ І ПІДХОДИ (Phenomenon of the sublime in classical music: concepts and approaches)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ФЕНОМЕН ПІДНЕСЕНОГО У КЛАСИЧНІЙ МУЗИЦІ:
КОНЦЕПЦІЇ І ПІДХОДИ (Phenomenon of the sublime in classical
music: concepts and approaches)
 
Creator Стрехалюк, А. (Strekhaliuk A.)
 
Subject Music
Philosophy
Навчальні матеріали та презентації
 
Description У статті розглядаються основні підходи до інтерпретації
класичної музики, аналізуючи способи використання естетичної

категорії піднесеного для інтерпретації творів композиторів-класиків.

Зокрема акцентується на використанні класичних
теорій
піднесеного
XVIII

XIX
ст.
Описуються
основні

тенденції
у
застосуванні
поняття
піднесеного
для
аналізу
класичної
музики
на прикладі
творчості
Генделя,
Керубіні
та
ін. (Author considers main approaches to analysis of classical
music, analyses use of aesthetic category sublime for interpretation
of works of classical composers. In particular author emphasizes
on use of Edmund Burke’s and Christian Michaelis’s theories of
sublime. Main tendencies in use of concept of sublime for analysis of
classical music on example of Handel, Cherubini etc are described)
 
Publisher Вид-во Національного університету "Острозька академія"
 
Date 2013
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/1917/1/9.pdf
Стрехалюк, А. (Strekhaliuk A.) (2013) ФЕНОМЕН ПІДНЕСЕНОГО У КЛАСИЧНІЙ МУЗИЦІ: КОНЦЕПЦІЇ І ПІДХОДИ (Phenomenon of the sublime in classical music: concepts and approaches). Наукові записки. Серія «Філософія», Вип.12. pp. 100-110.
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/1917/