ФЕНОМЕН ПІДНЕСЕНОГО У КЛАСИЧНІЙ МУЗИЦІ: КОНЦЕПЦІЇ І ПІДХОДИ (Phenomenon of the sublime in classical music: concepts and approaches)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ФЕНОМЕН ПІДНЕСЕНОГО У КЛАСИЧНІЙ МУЗИЦІ: КОНЦЕПЦІЇ І ПІДХОДИ (Phenomenon of the sublime in classical music: concepts and approaches) |
|
Creator |
Стрехалюк, А. (Strekhaliuk A.)
|
|
Subject |
Music
Philosophy Навчальні матеріали та презентації |
|
Description |
У статті розглядаються основні підходи до інтерпретації класичної музики, аналізуючи способи використання естетичної категорії піднесеного для інтерпретації творів композиторів-класиків. Зокрема акцентується на використанні класичних теорій піднесеного XVIII – XIX ст. Описуються основні тенденції у застосуванні поняття піднесеного для аналізу класичної музики на прикладі творчості Генделя, Керубіні та ін. (Author considers main approaches to analysis of classical music, analyses use of aesthetic category sublime for interpretation of works of classical composers. In particular author emphasizes on use of Edmund Burke’s and Christian Michaelis’s theories of sublime. Main tendencies in use of concept of sublime for analysis of classical music on example of Handel, Cherubini etc are described) |
|
Publisher |
Вид-во Національного університету "Острозька академія"
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/1917/1/9.pdf
Стрехалюк, А. (Strekhaliuk A.) (2013) ФЕНОМЕН ПІДНЕСЕНОГО У КЛАСИЧНІЙ МУЗИЦІ: КОНЦЕПЦІЇ І ПІДХОДИ (Phenomenon of the sublime in classical music: concepts and approaches). Наукові записки. Серія «Філософія», Вип.12. pp. 100-110. |
|
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/1917/
|
|