ЕСТЕТИКА РЕКЛАМИ: ДО ПОСТАНОВКИ ПРОБЛЕМИ (Aesthetics of advertising: stating of problem )
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ЕСТЕТИКА РЕКЛАМИ: ДО ПОСТАНОВКИ ПРОБЛЕМИ (Aesthetics of advertising: stating of problem ) |
|
Creator |
Стеценко , Л. (Stetsenko L.)
|
|
Subject |
Aesthetics
Advertising. Information System. PR Навчальні матеріали та презентації |
|
Description |
У статті розглядається естетична структура рекламної комунікації. Осмислюються основнi принципи та закономірності функціонування естетичної складової реклами у контексті сучасної культури. У статті зазначається, що естетична складова у рекламі втрачає свою сутність, зміст і апелює до форми. Естетичне у рекламі виконує, у першу чергу, функцію відволікання та компенсації (This article is devoted to the consideration of the aesthetic structure of advertising communication. The author interprets the basic principles and regularities of the aesthetic component of advertising in the context of the current culture. In the article is mentioned that the aesthetic component in advertising loses its essence, content and appeals to the form. In the first place the aesthetic in advertising fulfills the function of distraction and compensation) |
|
Publisher |
Вид-во Національного університету "Острозька академія"
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/1925/1/19.pdf
Стеценко , Л. (Stetsenko L.) (2013) ЕСТЕТИКА РЕКЛАМИ: ДО ПОСТАНОВКИ ПРОБЛЕМИ (Aesthetics of advertising: stating of problem ). Наукові записки. Серія «Філософія», Вип.12. pp. 200-209. |
|
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/1925/
|
|