Запис Детальніше

ЕСТЕТИКА РЕКЛАМИ: ДО ПОСТАНОВКИ ПРОБЛЕМИ (Aesthetics of advertising: stating of problem )

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЕСТЕТИКА РЕКЛАМИ:
ДО ПОСТАНОВКИ ПРОБЛЕМИ (Aesthetics of advertising: stating of problem
)
 
Creator Стеценко , Л. (Stetsenko L.)
 
Subject Aesthetics
Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
 
Description У статті розглядається естетична структура рекламної

комунікації. Осмислюються основнi принципи та закономірності

функціонування естетичної складової реклами
у контексті сучасної культури. У статті зазначається, що
естетична складова у рекламі втрачає свою сутність, зміст
і апелює до форми. Естетичне у рекламі виконує, у першу чергу,
функцію
відволікання
та
компенсації (This article is devoted to the consideration of the aesthetic
structure of advertising communication. The author interprets
the basic principles and regularities of the aesthetic component
of advertising in the context of the current culture. In the article
is mentioned that the aesthetic component in advertising loses its
essence, content and appeals to the form. In the first place the
aesthetic in advertising fulfills the function of distraction and
compensation)
 
Publisher Вид-во Національного університету "Острозька академія"
 
Date 2013
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/1925/1/19.pdf
Стеценко , Л. (Stetsenko L.) (2013) ЕСТЕТИКА РЕКЛАМИ: ДО ПОСТАНОВКИ ПРОБЛЕМИ (Aesthetics of advertising: stating of problem ). Наукові записки. Серія «Філософія», Вип.12. pp. 200-209.
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/1925/