Запис Детальніше

"Деідеологізація" освіти в роки перебудови: причини, напрями реформи, суперечності

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Шліхта, Наталія
 
Date 2012-11-16T13:43:11Z
2012-11-16T13:43:11Z
2012
 
Identifier Шліхта Н. В. "Деідеологізація" освіти в роки перебудови : причини, напрями реформи, суперечності / Шліхта Н.В. // Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 130 : Історичні науки. - С. 37-42.
1996-5931
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/1805
 
Description The article examines main characteristics of the educational reform of the perestroika period. Drawing from an analysis of the Soviet and Western media from the second half of the 1980s, the author discusses the process of the “deideologization” of education as one shading light on other Mikhail Gorbachev’s reform initiatives. Inconsistence and many inner contradictions of the reform, being a result of the “reformators’” inability to break with the communist past, are seen as the major reason for the failure of this and others Gorbachev’s reforms.
У статті розглянуто основні характеристики освітньої реформи доби перебудови. Базуючись передовсім на аналізі радянських і західних медіа другої половини 1980-х рр., авторка означає процес «деідеологізації» освіти, що розкриває суть реформаторських ініціатив М. С. Горбачова загалом. Обмеженість і численні внутрішні суперечності реформи, похідні від нездатності «реформаторів» порвати з комуністичним світобаченням, визначено основною причиною непослідовності і невдач цієї реформи другої половини 1980-х рр.
 
Language ua
 
Publisher ВПЦ НаУКМА
 
Subject освіта
освітня реформа
історія
марксизм-ленінізм
перебудова
"деідеологізація"
Горбачов
education
educational reform
history
Marxism-Leninism
perestroika
“deideologization”
Gorbachev Mikhail
 
Title "Деідеологізація" освіти в роки перебудови: причини, напрями реформи, суперечності
 
Type Article
 
Relation Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 130 : Історичні науки. - С. 37-42.