"Деідеологізація" освіти в роки перебудови: причини, напрями реформи, суперечності
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Шліхта, Наталія
|
|
Date |
2012-11-16T13:43:11Z
2012-11-16T13:43:11Z 2012 |
|
Identifier |
Шліхта Н. В. "Деідеологізація" освіти в роки перебудови : причини, напрями реформи, суперечності / Шліхта Н.В. // Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 130 : Історичні науки. - С. 37-42.
1996-5931 http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/1805 |
|
Description |
The article examines main characteristics of the educational reform of the perestroika period. Drawing from an analysis of the Soviet and Western media from the second half of the 1980s, the author discusses the process of the “deideologization” of education as one shading light on other Mikhail Gorbachev’s reform initiatives. Inconsistence and many inner contradictions of the reform, being a result of the “reformators’” inability to break with the communist past, are seen as the major reason for the failure of this and others Gorbachev’s reforms.
У статті розглянуто основні характеристики освітньої реформи доби перебудови. Базуючись передовсім на аналізі радянських і західних медіа другої половини 1980-х рр., авторка означає процес «деідеологізації» освіти, що розкриває суть реформаторських ініціатив М. С. Горбачова загалом. Обмеженість і численні внутрішні суперечності реформи, похідні від нездатності «реформаторів» порвати з комуністичним світобаченням, визначено основною причиною непослідовності і невдач цієї реформи другої половини 1980-х рр. |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
ВПЦ НаУКМА
|
|
Subject |
освіта
освітня реформа історія марксизм-ленінізм перебудова "деідеологізація" Горбачов education educational reform history Marxism-Leninism perestroika “deideologization” Gorbachev Mikhail |
|
Title |
"Деідеологізація" освіти в роки перебудови: причини, напрями реформи, суперечності
|
|
Type |
Article
|
|
Relation |
Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 130 : Історичні науки. - С. 37-42.
|
|