Запис Детальніше

МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ У СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ У СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО
INTERNATIONAL MARKETING AS A TOOL OF INTEGRATION OF UKRAINE IN THE WORLD ECONOMY
МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ КАК ИНСТРУМЕНТ ИНТЕГРАЦИИ УКРАИНЫ В МИРОВОЕ ХОЗЯЙСТВО
 
Creator АНТОНЕНКО, К.В.; Інститут міжнародних відносин НАУ
ТИМОШЕНКО, О.І.; Інститут міжнародних відносин НАУ
 
Subject
міжнародний маркетинг; маркетингова стратегія підприємства; зарубіжний ринок; інтеграція
339.138 (045)

international marketing, marketing strategy of the company; foreign market; integration
339.138 (045)

международный маркетинг; маркетинговая стратегия предприятия; зарубежный рынок; интеграция
339.138 (045)
 
Description  У даній статті досліджується сучасний стан та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в Україні. Аналізуються проблеми та виділяються пріоритетні напрямки оптимізації розробки міжнародних маркетингових стратегій українських підприємств.
 In this article the current state and perspectives of development of international marketing in Ukraine are examined. The problems are analyzed and priority directions of optimization of the development of international marketing strategies of Ukrainian enterprises are marked out.
 В данной статье исследуется современное состояние и перспективы развития маркетинга в Украине. Анализируются проблемы и выделяются приоритетные направления оптимизации разработки международных маркетинговых стратегий украинских предприятий.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2013-05-17
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/4288
 
Source Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; Том 3 (2011); 88-89
Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; Том 3 (2011); 88-89
 
Language ru