Запис Детальніше

Концептуальні підходи до створення підручника з фізики як системи формування основ навчальної діяльності

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні підходи до створення підручника з фізики як системи формування основ навчальної діяльності
 
Creator Шут, М.І.
Мартинюк, М.Т.
Благодаренко, Л.Ю.
 
Subject підручники з фізики
формування навчального матеріалу підручників
методична модель
інформаційна модель
textbooks on Physics
formation of educational material textbooks
information model
methodological model
 
Description У статті подано методичні особливості та змістовне наповнення структурних компонентів нових підручників з фізики для основної школи відповідно до вимог державного стандарту базової середньої освіти та програми з фізики для загальноосвітніх навчальних закладів. Здійснено теоретико-методичний аналіз
формування навчального матеріалу підручників. Показано, що нові підручники можна розглядати не лише як інформаційну модель процесу навчання фізики, але й як методичну модель його організації, що дозволяє у повній мірі реалізувати принцип наступності у навчанні фізики і сформувати в учнів ключову та предметну компетентності щодо здатності вчитися.
The article presents methodological features and content of structural components of new textbooks on Physics for primary schools in accordance with the requirements of the State standard of basic secondary education and
programs in Physics for secondary schools. A theoretical-methodical analysis of textbooks of educational material. Shows that the new textbooks can be seen not only as an information process model of teaching physics, but also as a methodological model for the Organization, which allows us to fully realize the principle of continuity in the teaching of physics and provide students a key substantive competence and ability to learn.
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
 
Date 2013-05-27T00:49:08Z
2013-05-27T00:49:08Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Шут М.І., Мартинюк М.Т., Благодаренко Л.Ю. Концептуальні підходи до створення підручника з фізики як системи формування основ навчальної діяльності / М.І. Шут, М.Т. Мартинюк, Л.Ю. Благодаренко // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 3. Фізика і математика у вищій і середній школі: Зб. наукових праць – К.:НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – № 10. – С.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2929
 
Language uk