Запис Детальніше

ІДЕОЛОГІЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ АНТИКРИЗОВИХ СТРАТЕГІЙ МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ІДЕОЛОГІЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ АНТИКРИЗОВИХ СТРАТЕГІЙ МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ
IDEOLOGICAL ORIENTATION ANTI-CRISIS STRATEGIES INTERNATIONAL COMPANY
ИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ НАПРАВЛЕННОСТЬ АНТИКРИЗИСНЫХ СТРАТЕГИЙ МЕЖДУНАРОДНЫХ КОМПАНИЙ
 
Creator ВЕРГУН, В.А.; Інститут міжнародних відносин Київського національного університету ім. Тараса Шевченка
 
Subject
антикризові конкуренті стратегії; міжнародний бізнес; ідеологія міжнародного бізнесу; корпоративна соціальна відповідальність; соціалізація капіталу
334.726 (045)

anti-crisis competitive strategies; international business; the ideology of international business; corporate social responsibility; socialization of capital
334.726 (045)

антикризисные конкурентные стратегии; международный бизнес; идеология международного бизнеса; корпоративная социальная ответственность; социализация капитала
334.726 (045)
 
Description  У статті розглянуто проблему взаємозв’язку і взаємодії ідеології та системи сучасного міжнародного бізнесу. Особливу увагу привернено до ідеологічної спрямованості антикризових конкурентних стратегій міжнародних компаній і тих форм, у яких вона знаходить свій практичний прояв.
 The article deals with the interaction of modern international business system and its ideological component. Prominence is given to the ideological direction of the anti-crisis strategies of multi-national companies’ competitiveness and the applied conceptualization of its forms.
 В статье рассматривается проблема взаимосвязи и взаимодействия идеологии и системы современного международного бизнеса. Особое внимание сконцентрировано на идеологической направленности антикризисных конкурентных стратегий международных компаний и тех форм, в которых она находит свое практическое проявление.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2013-05-27
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/4388
 
Source Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; Том 1, № 4 (2011); 43-46
Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; Том 1, № 4 (2011); 43-46
 
Language ru