Методи оцінки і аналізу конкурентоспроможності продукції
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методи оцінки і аналізу конкурентоспроможності продукції
Методы оценки и анализа конкурентоспособности продукции Methods of estimation to analysis of competitiveness of products |
|
Creator |
Носенко, Н. А.
Баталова (Понежда), О. А. Носенко, Н. А. Баталова (Понежда), Е. А. Nosenko, N. Batalova (Ponezhda), O. |
|
Subject |
конкурентоспроможність продукції
ринкові умови конкурентоспособность продукции рыночные условия competitiveness of products market conditions |
|
Description |
Застосування методики по оцінці рівня конкурентоспроможності дає можливість на підприємствах здійснювати комплекс взаємопов’язаних заходів по підвищенню якості продукції, що випускається. При цьому найбільш значущим моментом є перегляд і поновлення номенклатури продукції, що випускається, з метою її успішної реалізації на ринку. Применение методики по оценке уровня конкурентоспособности дает возможность на предприятиях осуществлять комплекс взаимосвязанных мероприятий по повышению качества продукции, которая выпускается. При этом наиболее значимым моментом является пересмотр и возобновление номенклатуры продукции, которая выпускается, с целью ее успешной реализации на рынке. Application of method by estimation of level of competitiveness enables to carry out the complex of vzaemopov’yazanikh measures on upgrading products which is produced on enterprises. Thus the most meaningful moment is a revision and proceeding in the nomenclature of products which is produced, with the purpose of it successful realization at the market. |
|
Date |
2013-05-27T14:01:05Z
2013-05-27T14:01:05Z 2001 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Носенко, Н. А. Методи оцінки і аналізу конкурентоспроможності продукції / Н. А. Носенко, О. А. Понежда // Акціонер. – 2001. - № 6/7. – С. 7.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/7962 |
|
Language |
other
|
|