Запис Детальніше

Методи оцінки і аналізу конкурентоспроможності продукції

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методи оцінки і аналізу конкурентоспроможності продукції
Методы оценки и анализа конкурентоспособности продукции
Methods of estimation to analysis of competitiveness of products
 
Creator Носенко, Н. А.
Баталова (Понежда), О. А.
Носенко, Н. А.
Баталова (Понежда), Е. А.
Nosenko, N.
Batalova (Ponezhda), O.
 
Subject конкурентоспроможність продукції
ринкові умови
конкурентоспособность продукции
рыночные условия
competitiveness of products
market conditions
 
Description Застосування методики по оцінці рівня конкурентоспроможності дає можливість на підприємствах здійснювати комплекс взаємопов’язаних заходів по підвищенню якості продукції, що випускається. При цьому найбільш значущим моментом є перегляд і поновлення номенклатури продукції, що випускається, з метою її успішної реалізації на ринку. Применение методики по оценке уровня конкурентоспособности дает возможность на предприятиях осуществлять комплекс взаимосвязанных мероприятий по повышению качества продукции, которая выпускается. При этом наиболее значимым моментом является пересмотр и возобновление номенклатуры продукции, которая выпускается, с целью ее успешной реализации на рынке.
Application of method by estimation of level of competitiveness enables to carry out the complex of vzaemopov’yazanikh measures on upgrading products which is produced on enterprises. Thus the most meaningful moment is a revision and proceeding in the nomenclature of products which is produced, with the purpose of it successful realization at the market.
 
Date 2013-05-27T14:01:05Z
2013-05-27T14:01:05Z
2001
 
Type Article
 
Identifier Носенко, Н. А. Методи оцінки і аналізу конкурентоспроможності продукції / Н. А. Носенко, О. А. Понежда // Акціонер. – 2001. - № 6/7. – С. 7.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/7962
 
Language other