Запис Детальніше

ТИПОЛОГІЯ ЕТИЧНИХ ПРОБЛЕМ ГЛОБАЛЬНОГО БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ТИПОЛОГІЯ ЕТИЧНИХ ПРОБЛЕМ ГЛОБАЛЬНОГО БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА
TYPOLOGY ETHICAL ISSUES GLOBAL BUSINESS ENVIRONMENT
ТИПОЛОГИЯ ЭТИЧЕСКИХ ПРОБЛЕМ ГЛОБАЛЬНОЙ БИЗНЕС-СРЕДЫ
 
Creator ПЕТРАШКО, Л.П.; ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана»
 
Subject
етика бізнесу (ділова; корпоративна етика); етична проблема глобального бізнес-середовища; моральні вектори етичних проблем
339.92

business ethics (business; corporate ethics); ethical problem of global business environmental; moral vectors of ethical issues
339.92

этика бизнеса; деловая; корпоративная этика); этическая проблема глобальной бизнес-среды; моральные векторы этических проблем
339.92
 
Description  Уточнені та систематизовані класифікаційні підходи до визначення типології етичних про-блем глобального бізнес-середовища: етичні проблеми макрорівня, етичні проблеми взаємовідносин компанії і зовнішнього середовища, етичні проблеми внутрішнього середовища компанії в контексті моральних векторів. Проілюстровано кросс-культурну багатовекторність сприйняття етичних проблем в бізнес колах світу.
 This academic paper refines and systematizes the following clasificational approaches for determining the typology of the ethical problems of the global business environment: macro level ethical problems, ethical problems of the relations between companies and their external environment, internal ethical problems of the companies in the context moral vectors. The author also illustrates the cross-cultural multi-vectoral perception of the ethical problems in the business communities of the world.
 Уточнены и систематизированы классификационные подходы к определению типологии этических проблем глобальной бизнес среды: этические проблемы макроуровня, этические проблемы взаимоо-тношений компании и внешней среды, этические проблемы внутренней среды компании в контексте моральных векторов. Проиллюстирировано кросс-культурную многовекторность восприятия этических проблем в бизнес-кругах мира.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2013-05-27
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/4476
 
Source Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; Том 1, № 4 (2011); 109-114
Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; Том 1, № 4 (2011); 109-114
 
Language ru