Запис Детальніше

Фактори впливу на формування збалансованої системи маркетингових показників

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Фактори впливу на формування збалансованої системи маркетингових показників
Факторы влияния на формирование сбалансированной системы маркетинговых показателей
Factors of The Formation of Balanced System of Marketing Indicators
 
Creator Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н.
Solomyanuk, N.
Стеценко, В. А.
Стеценко, В. А.
Stetsenko, V.
 
Subject маркетингова стратегія
збалансована система показників
система маркетингових показників
маркетинговая стратегия
сбалансированная система показателей
система маркетинговых показателей
marketing strategy
balanced scorecard
system of marketing indicators
 
Description Метою статті є дослідження факторів впливу на збалансовану систему маркетингових показників, розподіл їх за групами, та визначення можливості врахувати вплив всіх факторів при розробці системи. Целью статьи есть исследование факторов влияния на сбалансированную систему маркетинговых показателей, распределение их по группам, и определение возможности учесть влияние всех факторов при разработке системы. The purpose the article is research of factors of the formation of balanced system of marketing indicators, allocation of their by groups, and determine the possibility to take into account the impact of all factors in development of system.
 
Date 2013-05-30T07:16:35Z
2013-05-30T07:16:35Z
2012
 
Identifier Соломянюк, Н. М. Фактори впливу на формування збалансованої системи маркетингових показників / Н. М. Соломянюк, В. А. Стеценко // Економіка і регіон : Науковий вісник Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка. – Полтава: ПолтНТУ, 2012 – № 6 (37). - С. 112–116.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8044