Фактори впливу на формування збалансованої системи маркетингових показників
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Фактори впливу на формування збалансованої системи маркетингових показників
Факторы влияния на формирование сбалансированной системы маркетинговых показателей Factors of The Formation of Balanced System of Marketing Indicators |
|
Creator |
Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н. Solomyanuk, N. Стеценко, В. А. Стеценко, В. А. Stetsenko, V. |
|
Subject |
маркетингова стратегія
збалансована система показників система маркетингових показників маркетинговая стратегия сбалансированная система показателей система маркетинговых показателей marketing strategy balanced scorecard system of marketing indicators |
|
Description |
Метою статті є дослідження факторів впливу на збалансовану систему маркетингових показників, розподіл їх за групами, та визначення можливості врахувати вплив всіх факторів при розробці системи. Целью статьи есть исследование факторов влияния на сбалансированную систему маркетинговых показателей, распределение их по группам, и определение возможности учесть влияние всех факторов при разработке системы. The purpose the article is research of factors of the formation of balanced system of marketing indicators, allocation of their by groups, and determine the possibility to take into account the impact of all factors in development of system.
|
|
Date |
2013-05-30T07:16:35Z
2013-05-30T07:16:35Z 2012 |
|
Identifier |
Соломянюк, Н. М. Фактори впливу на формування збалансованої системи маркетингових показників / Н. М. Соломянюк, В. А. Стеценко // Економіка і регіон : Науковий вісник Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка. – Полтава: ПолтНТУ, 2012 – № 6 (37). - С. 112–116.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8044 |
|