Запис Детальніше

Навчання як мистецький процес: філософія дистанційної та медійної освіти

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Навчання як мистецький процес: філософія дистанційної та медійної освіти
 
Creator Давидов, Павло
 
Description У статті розглядаються питання навчання як мистецтва оволодіння знаннями.
Досліджуються питання формування креативної особистості під час навчання у вузі.
Розглядаються завдання і принципи дистанційної освіти, та його креативний характер
Аналізується роль медійної освіти, як процесу розвитку й саморозвитку особистості.
This article deals with the problems of studies as the art of mastering leno ledge. The problems
of forming creative personality during studying in higher educational establishment are examined. This
article considers the tastes and principles of remote education and its creative character. On this article it
is analyzed the role of media education as the process of development and independent development of personality.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-05-31T10:23:17Z
2013-05-31T10:23:17Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Давидов, П. Навчання як мистецький процес: філософія дистанційної та медійної освіти / Павло Давидов // Studia Methodologica : [науковий збірник] / гол. Р.Гром’як; відп. ред. Ю. Завадський ; редкол.:, О. Куца, М. Лабащук, Н. Поплавська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2009. – Вип. 29. – С. 182-187. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2975
 
Language uk
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка