Запис Детальніше

Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности «маркетинг» (на примере Сумской области)

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности «маркетинг» (на примере Сумской области)
Аналіз проблем сприйняття абітурієнтами спеціальності «Маркетинг» (на прикладі Сумської області)
Analysis of problems of entrants’ perception the speciality “Marketing” (on the example of Sumy region)
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Карпіщенко, Марина Юріївна
Карпищенко, Марина Юрьевна
Karpishchenko, Maryna Yuriivna
 
Subject ринок освітніх послуг
вища освіта
спеціальність «Маркетинг»
маркетингові дослідження
споживацькі переваги
фактори впливу
market of educational services
higher education
specialty “Marketing”
market research
consumer preferences
factors of influence
рынок образовательных услуг
высшее образование
специальность «Маркетинг»
маркетинговые исследования
потребительские предпочтения
факторы влияния
 
Description Викладені результати дослідження споживацьких переваг на ринку освітніх послуг Сумської області, а також проблем сприйняття потенційними абітурієнтами спеціальності «Маркетинг». Визначені фактори, що впливають на вибір професії маркетолога.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970
Изложены результаты исследования потребительских предпочтений на рынке образовательных услуг Сумской области, а также проблем восприятия потенциальными абитуриентами специальности «Маркетинг». Определены факторы, влияющие на выбор профессии маркетолога.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970
It is presented the results of studies of consumer preferences in the educational market of Sumy region, as well as problems of potential applicants’ perception of the specialty “Marketing”. It is defined factors which influence to the choice the profession of a marketer.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970
 
Publisher Вид-во СумДУ
 
Date 2011-10-18T15:19:54Z
2011-10-18T15:19:54Z
2011-09
 
Type Article
 
Identifier Ильяшенко С.Н. Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности «маркетинг» (на примере Сумской области) / С.Н. Ильяшенко, М.Ю. Карпищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 3. – Т. 2. – С. 21-28.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970
 
Language ru