Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности «маркетинг» (на примере Сумской области)
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности «маркетинг» (на примере Сумской области)
Аналіз проблем сприйняття абітурієнтами спеціальності «Маркетинг» (на прикладі Сумської області) Analysis of problems of entrants’ perception the speciality “Marketing” (on the example of Sumy region) |
|
Creator |
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Карпіщенко, Марина Юріївна Карпищенко, Марина Юрьевна Karpishchenko, Maryna Yuriivna |
|
Subject |
ринок освітніх послуг
вища освіта спеціальність «Маркетинг» маркетингові дослідження споживацькі переваги фактори впливу market of educational services higher education specialty “Marketing” market research consumer preferences factors of influence рынок образовательных услуг высшее образование специальность «Маркетинг» маркетинговые исследования потребительские предпочтения факторы влияния |
|
Description |
Викладені результати дослідження споживацьких переваг на ринку освітніх послуг Сумської області, а також проблем сприйняття потенційними абітурієнтами спеціальності «Маркетинг». Визначені фактори, що впливають на вибір професії маркетолога. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970 Изложены результаты исследования потребительских предпочтений на рынке образовательных услуг Сумской области, а также проблем восприятия потенциальными абитуриентами специальности «Маркетинг». Определены факторы, влияющие на выбор профессии маркетолога. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970 It is presented the results of studies of consumer preferences in the educational market of Sumy region, as well as problems of potential applicants’ perception of the specialty “Marketing”. It is defined factors which influence to the choice the profession of a marketer. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970 |
|
Publisher |
Вид-во СумДУ
|
|
Date |
2011-10-18T15:19:54Z
2011-10-18T15:19:54Z 2011-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ильяшенко С.Н. Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности «маркетинг» (на примере Сумской области) / С.Н. Ильяшенко, М.Ю. Карпищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 3. – Т. 2. – С. 21-28.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970 |
|
Language |
ru
|
|