Запис Детальніше

Інструменти маркетинг-міксу еко-продукту

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інструменти маркетинг-міксу еко-продукту
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Шипіль, А.С.
 
Subject маркетинг-мікс
маркетинг-микс
marketing mix
екосистема
экосистема
ecosystem
 
Description Відомий гарвардський маркетолог Тед Левітт якось сказав: «Люди не хочуть купувати чверть-дюймову дріль. Вони хочуть чверть-дюймову дірку в стіні». Іншими словами, споживача цікавить не стільки продукт, скільки ті переваги, які він забезпечує, тому важливо задовольнити його потреби з найменшими ризиками для еко-системи.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-06-05T14:40:54Z
2013-06-05T14:40:54Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Біловодська, О.А. Інструменти маркетинг-міксу еко-продукту [Текст] / О.А. Біловодська, А. С. Шипіль // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.1. — С. 29-30.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30700
 
Language uk