Інструменти маркетинг-міксу еко-продукту
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інструменти маркетинг-міксу еко-продукту
|
|
Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna Шипіль, А.С. |
|
Subject |
маркетинг-мікс
маркетинг-микс marketing mix екосистема экосистема ecosystem |
|
Description |
Відомий гарвардський маркетолог Тед Левітт якось сказав: «Люди не хочуть купувати чверть-дюймову дріль. Вони хочуть чверть-дюймову дірку в стіні». Іншими словами, споживача цікавить не стільки продукт, скільки ті переваги, які він забезпечує, тому важливо задовольнити його потреби з найменшими ризиками для еко-системи.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-06-05T14:40:54Z
2013-06-05T14:40:54Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Біловодська, О.А. Інструменти маркетинг-міксу еко-продукту [Текст] / О.А. Біловодська, А. С. Шипіль // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.1. — С. 29-30.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30700 |
|
Language |
uk
|
|