Запис Детальніше

Організаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємств

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємств
 
Creator Ильяшенко, Наталия Сергеевна
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
 
Subject інноваційний маркетинг
промислове підприємство
маркетинг інновацій
инновационный маркетинг
промышленное предприятие
innovation marketing
marketing of the innovations
 
Description У монографії досліджено проблеми управління промисловими підприємствами на засадах інноваційного маркетингу. Висвітлено методологічні, теоретико-методичні та прикладні засади поєднання та взаємоузгодження маркетингової та інноваційної діяльності. Викладено підходи до застосування нових методів та інструментів у маркетингу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22360
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2011-12-25T16:40:53Z
2011-12-25T16:40:53Z
2011
 
Type Monograph
 
Identifier Ілляшенко Н.С. Організаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприєств: монографія / Н.С. Ілляшенко. – Суми : Сумський державний університет, 2011. – 192 с.
978-966-657-372-1
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22360
 
Language uk