Організаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємств
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємств
|
|
Creator |
Ильяшенко, Наталия Сергеевна
Illiashenko, Nataliia Serhiivna Illiashenko, Nataliia Serhiivna |
|
Subject |
інноваційний маркетинг
промислове підприємство маркетинг інновацій инновационный маркетинг промышленное предприятие innovation marketing marketing of the innovations |
|
Description |
У монографії досліджено проблеми управління промисловими підприємствами на засадах інноваційного маркетингу. Висвітлено методологічні, теоретико-методичні та прикладні засади поєднання та взаємоузгодження маркетингової та інноваційної діяльності. Викладено підходи до застосування нових методів та інструментів у маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22360 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2011-12-25T16:40:53Z
2011-12-25T16:40:53Z 2011 |
|
Type |
Monograph
|
|
Identifier |
Ілляшенко Н.С. Організаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприєств: монографія / Н.С. Ілляшенко. – Суми : Сумський державний університет, 2011. – 192 с.
978-966-657-372-1 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22360 |
|
Language |
uk
|
|