Запис Детальніше

Аналіз практики застосування напрямів соціального маркетингу в діяльності вітчизняних підприємств

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз практики застосування напрямів соціального маркетингу в діяльності вітчизняних підприємств
 
Creator Летуновська, Наталія Євгеніївна
Летуновская, Наталия Евгеньевна
Letunovska, Nataliia Yevheniivna
 
Subject соціальний маркетинг
соціальна інфраструктура
об`єкти соціальної сфери
 
Description У тезах проаналізовано три рівні соціального маркетингу та виокремлено напрями по кожному з них. Виявлено, що найменш задіяним напрямом соціального маркетингу залишається підтримка об`єктів соціальної інфраструктури. Запропоновано механізми стимулювання розвитку соціальної сфери підприємств.
В тезисах проанализированы три уровня социального маркетинга и выделены направления по каждому из них. Выявлено, что наименее популярным направлением социального маркетинга остается поддержание объектов социальной инфраструктуры. Предложены механизмы стимулирования развития социальной сферы предприятий.
Three levels of social marketing with their directions are analyzed in the article. The author revealed that development of social infrastructure is the least popular direction. Mechanisms of enterprises stimulation to support objects of social sphere are proposed.
 
Publisher ЖДТУ
 
Date 2013-06-06T08:25:54Z
2013-06-06T08:25:54Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Теоретичні та практичні аспекти розвитку менеджменту підприємств виробничої сфери: світовий та вітчизняний досвід : зб. матер. Всеукр. науково-практ. конф. молодих науковців, аспірантів, здобувачів і студентів (17-18 квіт. 2013 р.) – Житомир : ЖДТУ, 2013. – 184 с.
978-966-683-372-6
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30712
 
Language uk