Аналіз практики застосування напрямів соціального маркетингу в діяльності вітчизняних підприємств
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз практики застосування напрямів соціального маркетингу в діяльності вітчизняних підприємств
|
|
Creator |
Летуновська, Наталія Євгеніївна
Летуновская, Наталия Евгеньевна Letunovska, Nataliia Yevheniivna |
|
Subject |
соціальний маркетинг
соціальна інфраструктура об`єкти соціальної сфери |
|
Description |
У тезах проаналізовано три рівні соціального маркетингу та виокремлено напрями по кожному з них. Виявлено, що найменш задіяним напрямом соціального маркетингу залишається підтримка об`єктів соціальної інфраструктури. Запропоновано механізми стимулювання розвитку соціальної сфери підприємств.
В тезисах проанализированы три уровня социального маркетинга и выделены направления по каждому из них. Выявлено, что наименее популярным направлением социального маркетинга остается поддержание объектов социальной инфраструктуры. Предложены механизмы стимулирования развития социальной сферы предприятий. Three levels of social marketing with their directions are analyzed in the article. The author revealed that development of social infrastructure is the least popular direction. Mechanisms of enterprises stimulation to support objects of social sphere are proposed. |
|
Publisher |
ЖДТУ
|
|
Date |
2013-06-06T08:25:54Z
2013-06-06T08:25:54Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Теоретичні та практичні аспекти розвитку менеджменту
підприємств виробничої сфери: світовий та вітчизняний
досвід : зб. матер. Всеукр. науково-практ. конф. молодих
науковців, аспірантів, здобувачів і студентів (17-18 квіт.
2013 р.) – Житомир : ЖДТУ, 2013. – 184 с.
978-966-683-372-6 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30712 |
|
Language |
uk
|
|