Запис Детальніше

Формування засад організаційно-економічного механізму управління споживчим капіталом екологоорієнтованих підприємств

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування засад організаційно-економічного механізму управління споживчим капіталом екологоорієнтованих підприємств
 
Creator Голишева, Євгенія Олексіївна
Голышева, Евгения Алексеевна
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
 
Subject споживчий капітал
потребительский капитал
customer capital
екологоорієнтоване підприємство
экологоориентированное предприятие
ecologically oriented enterprise
 
Description Підприємству, що прагне ринкового успіху із врахуванням екологоорієнтованого напрямку, самостійно управляти зв’язками з оточуючим середовищем (залучувати та утримувати споживачів, вести пошук постачальників та ділових партнерів, налагоджувати довготривалу та стабільну взаємодію зі своїми економічними контрагентами тощо), тобто управляти формуванням, розвитком та реалізацією споживчим капіталом, що є складовою (підсистемою) інтелектуального капіталу.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-06-06T10:01:33Z
2013-06-06T10:01:33Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Голишева, Є.О. Формування засад організаційно-економічного механізму управління споживчим капіталом екологоорієнтованих підприємств [Текст] / Є.О. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.1. — С. 58-60.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30723
 
Language uk