Лексико-стилістичні засоби вираження емоцій в англомовних та україномовних рекламних текстах-відгуках (на матеріалі книжкових інтернет-магазинів amazon.com та bookclub.ua)
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Лексико-стилістичні засоби вираження емоцій в англомовних та україномовних рекламних текстах-відгуках (на матеріалі книжкових інтернет-магазинів amazon.com та bookclub.ua)
|
|
Creator |
Чуланова, Галина Валеріївна
Чуланова, Галина Валериевна Chulanova, Halyna Valeriivna Лук'яненко, А.О. |
|
Subject |
емоції
эмоции emotions |
|
Description |
Емоції становлять невід’ємну частину людського існування та відіграють значну роль у житті людей. Емоції (фр. émotion від лат. emovere “збуджувати, хвилювати”) – одна з форм відображення світу, що означає душевні переживання, хвилювання, почуття. У психологічному плані емоції розуміють як комплексний феномен на позначення групи психічних процесів: емоційних реакцій (поведінки), емоційних станів (переживань), емоційних ситуацій (емоційний вплив), які викликаються соціальними або психологічними подіями і виникають унаслідок інтеграції когнітивних і фізіологічних процесів, що впливають на поведінку людини.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-06-07T12:35:30Z
2013-06-07T12:35:30Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лук'яненко, А.О. Лексико-стилістичні засоби вираження емоцій в англомовних та україномовних рекламних текстах-відгуках (на матеріалі книжкових інтернет-магазинів amazon.com та bookclub.ua) [Текст] / А.О. Лук'яненко, Г.В. Чуланова // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів факультету іноземної філології та соціальних комунікацій, м. Суми, 19-20 квітня 2013 р. / Відп. за вип. В.В. Опанасюк. — Суми : СумДУ, 2013. — Ч.1. — С. 47-49.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30777 |
|
Language |
uk
|
|