Запис Детальніше

Концепція соціально-етичного маркетингу в рамках проблематики узгодження еколого-економічних інтересів

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концепція соціально-етичного маркетингу в рамках проблематики узгодження еколого-економічних інтересів
 
Creator Златова, О.І.
 
Subject екологізація промисловості
экологизация промышленности
greening of industry
інвестиції
инвестиции
investments
 
Description Глобальна економіка на протязі останніх десятиліть балансує на межі екологічної катастрофи. Українська економіка, як частина глобальної економіки, повинна змінювати пріоритети розвитку на користь екологізації промисловості.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-06-07T11:04:46Z
2013-06-07T11:04:46Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Златова, І.О. Концепція соціально-етичного маркетингу в рамках проблематики узгодження еколого-економічних інтересів [Текст] / І.О. Златова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.1. — С. 101-103.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30767
 
Language uk