Концепція соціально-етичного маркетингу в рамках проблематики узгодження еколого-економічних інтересів
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концепція соціально-етичного маркетингу в рамках проблематики узгодження еколого-економічних інтересів
|
|
Creator |
Златова, О.І.
|
|
Subject |
екологізація промисловості
экологизация промышленности greening of industry інвестиції инвестиции investments |
|
Description |
Глобальна економіка на протязі останніх десятиліть балансує на межі екологічної катастрофи. Українська економіка, як частина глобальної економіки, повинна змінювати пріоритети розвитку на користь екологізації промисловості.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-06-07T11:04:46Z
2013-06-07T11:04:46Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Златова, І.О. Концепція соціально-етичного маркетингу в рамках проблематики узгодження еколого-економічних інтересів [Текст] / І.О. Златова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.1. — С. 101-103.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30767 |
|
Language |
uk
|
|